arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۲

توطئه سرقت عجیب جوان آجیل فروش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عصر 15 آبان ماه سال جاري يك راننده آژانس به كلانتري 137 شهر‌آرا مراجعه كرد و از به دام افتادن در فريبكاري جوان آجيل‌فروش خبر داد.

روزنامه ایران نوشت:اين مرد به مأموران گفت: ساعت 7 شب بود كه جواني در تماس با آژانس خواست خودرويي به مغازه آجيل‌فروشي‌اش در خيابان اسكندري جنوبي رفته و وي را به تهرانپارس برساند.وقتي جلوي مغازه آجيل‌فروشي رسيدم جواني به سمت من آمد و ادعا كرد صاحب مغازه است و با دادن چك دوميليون توماني خواست به‌تهرانپارس بروم و از مغازه يكي از همكارانش كه مردي به‌نام اسماعيلي بود آجيل و خشكبار بخرم.

وي افزود: بعد از گرفتن چك، جوان آجيل‌فروش به بهانه ضمانت خواست كارت عابر بانكم را در اختيارش قرار دهم و براي اطمينان بيشتر با هم جلوي بانكي رفتيم و موجودي حسابم را ديد و قرار شد بعد از خريد و تحويل دادن آجيل و خشكبار كارتم را پس بگيرم.

فكر نمي‌كردم در دام فريبكاري جوان آجيل‌فروش گرفتار شده باشم و در مسير بودم كه چند پيامك كه نشان از برداشت پول از حسابم بود به دستم رسيد و متوجه شدم آدرس تهرانپارس نيز دروغ بود و جوان فريبكار پول‌هايم را به سرقت برده است.بدين ترتيب مأموران در گام نخست پي بردند جوان كلاهبردار در زماني كه راننده آژانس قصد گرفتن موجودي حسابش را داشته رمز كارت را برداشته و به‌راحتي پول‌ها را به جيب زده است.

بنا بر اين گزارش، پس از بررسي‌هاي پليسي، تصوير چهره دزد جوان با توجه به دوربين بانك به‌دست آمد و بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 31 تهران با تقاضاي چاپ اين عكس از كساني كه اطلاعاتي در زمينه مخفيگاه وي دارند خواست با شماره‌هاي 63957755 و 63957760 تماس گرفته يا به پليس مراجعه كنند.
نظرات بینندگان