arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۲

سخنگوی شوماخر: او بعد از کمک به دوستش دچار سانحه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سخنگوی مایکل شوماخر راننده مشهور فرمول یک افشا کرد که وی بعد از کمک به یکی از دوستانش در حین اسکی در ارتفاعات آلپ دچار سانحه شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از دیلی میل،« سابین کم »همچنین مدعی شده است که در بیمارستان گرنوبل فرانسه، یک خبرنگار با پوشیدن لباس کشیش ها سعی داشته وارد اتاقی شود که شوماخر در آن بستری است.

وی با استناد به حرف شاهدان عینی به روزنامه دوی ولت گفت: به گفته افرادی که آنجا بودند، مایکل قبل از اینکه دچار سانحه شود، به یکی از دوستانش که افتاده بود کمک کرد و بنابراین سرعت بالایی نداشت. او دقایقی بعد با یک مانع برخورد کرد و در نتیجه کنترلش را از دست داد، سپس با سر به تخته سنگی برخورد کرد که در همان نزدیکی قرار داشت.

سخنگوی شوماخر در حالی این اظهارات را بیان کرده است که خانواده او روز دوشنبه از رسانه ها خواسته بودند به حریم خصوصی وی احترام بگذارند.

شوماخر قهرمان هفت دوره مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک جهان بعد از این حادثه دچار ضربه مغزی شد و به کما فرو رفت. وی روز دوشنبه برای بار دوم تحت عمل جراحی قرار گرفت اما با وجود بهبود علائم حیاتی، وضعیتش همچنان وخیم است و خطر مرگ او را تهدید می کند.
نظرات بینندگان