arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۲

آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری دانشگاه آزاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام دوره دکتری تخصصی (PhD) دانشگاه آزاد سال ۹۳ فقط تا روز شنبه ۱۴ دی‌ماه ادامه دارد.

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد ثبت نام دوره دکتری تخصصی سال 93 فقط تا روز شنبه 14 دی ماه ادامه دارد و این زمان دیگر تمدید نخواهد شد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: به متقاضیان توصیه می‌شود قبل از آنکه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، دفترچه آزمون دوره دکتری تخصصی را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و در صورتیکه با سوال یا ابهامی مواجه شدند می‌توانند با مراجعه به سایت الکترونیکی www.pubr-azmoon.com  سوال خود را مطرح تا کارشناسان بخش مجازی در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

رئیس مرکز آزمون از ویژگی‌های آزمون دوره دکتری تخصصی سال 93 گفت: با توجه به اینکه هر سال داوطلبان نسبت به دوری محل آزمون تا محل سکونت ابراز نارضایتی می‌کردند برای اولین بار تصمیم گرفته شد که هر فرد بتواند حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی به محل سکونت خود انتخاب کند.

به گفته وی حوزه‌های امتحانی شامل اصفهان (خوراسگان)، تبریز، رشت، ساری، کرمان، مشهد، علوم و تحقیقات خوزستان،تهران، پردیس علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، شیراز و علوم و تحقیقات کرمانشاه است.

وی در رابطه با زمان برگزاری آزمون دوره دکتری گفت: این آزمون در 24 و 25 بهمن ماه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این آزمون بصورت تستی برگزار می‌شود به جز برای دو رشته معماری و شهرسازی که آزمون عملی نیز برای آن‌ها برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان