arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۲

برف 3 جاده کشور را بست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز مدیریت راههای کشور از بسته شدن محورهای ˈشمشک- دیزین ˈ دراستانهای ˈتهران و البرزˈ ، ˈشمشک-نهبندانˈدر استان کرمان و محور ˈپونل ˈ به ˈخلخالˈ در استان ˈگیلانˈ به دلیل ریزش برف و باران و احتمال وقوع سیلاب و بهمن تا اطلاع بعدی خبر داد .

به گزارش ایرنا ، همچنین محور ˈ قم -گرمسار ˈ و بالعکس در استانهای ˈ تهران ، سمنان و قم ˈ بعلت تمدید عملیات راهسازی تا تاریخ 30دی ماه سالجاری مسدود و مسیر برای خودروهای سواری آزاد راه ˈ قم -تهران ˈ برای وسایل نقلیه سنگین و محورقدیم ˈ قم -تهران ˈو در ادامه برای کلیه خودروها جاده امام امام رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

کمربند شرقی شهر کرمانشاه حدفاصل کیلومتر 12الی 13 واقع در استان کرمانشاه بعلت تمدید عملیات زیر سازی راه آهن غرب تا اول بهمن سالجاری روزهای زوج از ساعت 11 الی 14مسدود و مسیر جایگزین کمربند غربی (قدیمی) خواهد بود.

براساس این اطلاعیه ، گردنه ˈ رخ ˈ واقع در محور ˈشهرکرد -اصفهان ˈ واقع در استان چهارمحال و بختیاری حدفاصل پیچ چشمه تا خط الراس گردنه رخ به طول هشت کیلومتر به دلیل متروکه شدن گردنه رخ و احتمال ریزش کوه تا تاریخ 29 اسفند ماه سالجاری (تا پایان سال ) مسدود و مسیر جایگزین تونلهای دوقلوی ˈرخ ˈ خواهد بود .

همچنین مرکز مدیریت های راههای کشور آزاد راههای ˈ کرج -تهران ˈ و بالعکس و ˈقزوین -کرج ˈ و بالعکس و ˈزنجان -قزوین (ابهر -قزوین) ˈ و محورهای ˈتهران -ساوه (ابتدای آزاد راه ) و بالعکس ، ˈساری -قائمشهرˈ و بالعکس و ˈلاهیجان -آستانه ˈرا دارای بیشترین تردد در 24ساعت گذشته اعلام کرد.

همچنین دراین اطلاعیه آمده است : براساس تصاویر دریافتی دوربین های نظارتی و سامانه های هوشمند تردد شمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور به استثای محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در سایر محورها به روال عادی خود در جریان است.

کل ترددهای ثبت شده در 24ساعت گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 920تردد شمار ، تعداد پنج میلیون و 344 هزار و 906 وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل کاهش چهاردرصدی را نشان می دهد .
نظرات بینندگان