arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

سقوط 206 به چاهک آسانسور!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودروی سواری به چاهک آسانسور در نازی آباد خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ در این باره گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه سقوط خودروی سواری به چاهک بالابر ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 95 و 82 را به همراه گروه نجات 6 در ساعت 19:36 روز پنجشنبه به محل حادثه واقع در نازی آباد خیابان اکبر مشهدی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک نوع ساختمان مسکونی بود افزود: برای ورود به پارکینگ این ساختمان به جای رمپ، از بالابر استفاده شده بود که به علت بالا بودن سطح بالابر خودروی سوری پژو 206 هنگام ورود روی بالابر به چاهک آسانسور به عمق 5 متر سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: راننده 40 ساله این خودرو در کابین محبوس شده بود که آتش‌نشانان در نخستین گام همزمان با ایمن سازی خودرو این راننده 40 ساله را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بود خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از آن خودرو را به حالت اولیه بازگردانده‌اند اظهار کرد: پس از تحویل محل به مالک خودرو آتش‌نشانان در ساعت 21:40 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
نظرات بینندگان