arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۲

دانش آموزان شین‌آبادی در بیمارستان درس می‌خوانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آموزش و پرورش شهر تهران در راستای استمرار فرآیند آموزش و جبران و ترمیم آموزش دروس پایه ای دانش آموزان مصدوم شین آبادی، امکانی را فراهم کرده است تا معلمان با حضور در محل بیمارستان این دانش آموزان، آموزش های لازم را به آنها ارایه کنند.

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی دریافت خبر بستری شدن دانش آموزان مصدوم سانحه روستای شین آباد در یکی از بیمارستان های واقع در منطقه شش تهران بلافاصله همکاران دوره ابتدایی به منظور دلجویی از این دانش آموزان و با توجه به ابراز شوق فراوان آنان نسبت به آموختن، در محل بیمارستان حضور یافته و در تعطیلات هفته گذشته تاکنون به تدریس برای این دانش آموزان پرداخته اند تا هم التیامی باشد بر جراحت های دردناک آنان و هم این که دانش آموزان از درس های خود عقب نیافتند.

کلاس های این دانش آموزان همه روزه به طور مستمر در ساعت هایی که از قبل برنامه ریزی شده در محل بیمارستان به همراه کتب آموزشی در حال برگزاری است.

یادآور می شود 15 آذر ۱۳۹۱، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش سوزی شد و از ۳۷ نفر دانش آموزان آن ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند و اکنون کار مداوا و جراحی این دانش آموزان حادثه دیده در یکی از بیمارستان های مجهز تهران در حال انجام است.


نظرات بینندگان