arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۲

3سریال تلویزیون در دهه فجر اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقی رستم وندی مدیر پروژه دهه فجر در صداوسیما در خصوص جزئیات برنامه‌های نمایشی دهه فجر در شبکه‌های مختلف سیما گفت: امسال سه مجموعه تلویزیونی در دو شبکه آماده پخش داریم که مرتبط با انقلاب اسلامی است.یکی از مهمترین مجموعه‌های تلویزیونی سریال معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی است. سریال ورزی در رتبه الف ویژه است که از 18 بهمن در پنجاه قسمت به صورت هفتگی و روزهای جمعه ساعت 10 شب پخش خواهد شد.

رستم وندی ادامه داد: یک مجموعه شبکه یک سیما هم مجمو عه تلویزیونی« انقلاب زیبا » در 10 قسمت پخش خواهد کرد. شبکه 3 سیما هم مجموعه تلویزیونی « در بند اروند» را در 6 قسمت به کارگردان سیامک صرافت درباره خاطرات شهدای غواص کشور و خاطرات زندگی آنها در ایام دهه فجر پخش خواهد کرد.

وی با اشاره به جشنواره بین المللی جام جم عنوان کرد: این جشنواره چهارشنبه آینده آغاز می‌شود و ،40 تله فیلم را ارزیابی و داوری می‌شود و شبکه های 2 و 4 این 40 تله فیلم را پخش می‌کنند.شبکه دو سیما این 40 تله فیلم را 9 شب پخش می‌کند و بازپخش آن از شبکه 4 ساعت 23 خواهد بود.

مدیر پروژه دهه فجر با اشاره به تله فیلم‌های انقلابی افزود: شبکه دو سیما 10 تله فیلم برگرفته از سریالهای انقلاب را در برنامه‌ای تحت عنوان « سیما سین » پخش خواهد کرد.شبکه نمایش هم باکس ویژه‌ای درباره انقلاب و تله فیلم‌های آن دارد که ساعت 15 پخش می‌شود. شبکه تماشا نیز سریال «در چشم باد» را تکرار خواهد کرد.در شبکه 3 نیز برنامه « هفت » جشنواره فیلم فجر را پوشش می‌دهدهمچنین شبکه تماشا 10 برنامه 90 دقیقه ای را در خصوص جشنواره فیلم فجر طراحی کرده است. 10 برنامه 90 دقیقه ای شبکه نمایش نیز به حشنواره فجر پخش خواهد کرد.

رستم‌وندی افزود: حشنواره تئاتر فجر در شبکه 4 پوشش داده می‌شود. نقد و تحلیل سینمای غرب در برنامه « چشم‌بندان» به مدت 10 شب در شبکه نمایش پخش خواهد شد.
نظرات بینندگان