arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۲

شیراز هم‌چنان درگیر برف

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی بارش برف در شیراز، مردم این شهر هم‌چنان با مشکلات مختلفی دست به گریبان هستند.

به گزارش ایسنا، قطع اینترنت، آب، برق و پاسخگو نبودن اپراتورهای حوادث در شرکت‌های آب و برق، مردم را در شیراز با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

براساس این گزارش، برخی نقاط از شهر شیراز از جمله مناطق شمال غرب در این شهر، از عصر دیروز و با شدت گرفتن بارش‌ها، با قطع جریان برق و آب مواجه شدند.

شکسته شدن درختان و مسدود شدن معابر پیاده و سواره، نبود نیروهای امدادی در سطح شهر و نبود امکان استفاده از تجهیزات راهداری و برف روبی به علت ازدحام خودروها، ازدحام مردم در مقابل مغازه‌های نانوایی و ... از مشکلاتی است که هنوز مردم در شیراز با آن مواجه هستند.

هم‌اینک برق در شهر جدید صدرا قطع است و به تبع آن، آب و تلفن و اینترنت نیز با مشکل مواجه شده است و حتی امکان برقراری ارتباط با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز در اکثر نقاط این شهر وجود ندارد.

راه‌های دسترسی به شیراز خصوصاً در منطقه‌ی ارژن و سپیدان و فیروزآباد، اقلید و آباده، مشکلاتی وجود دارد و تردد در این مسیرها با محدودیت مواجه است.

گزارش ها حاکی از آن است که مشکل قطعی برق در اکثر نواحی شیراز به علت هرس نشدن به‌موقع درختان و کم توجهی فضای سبز شهرداری شیراز به آفت‌زدایی درختان و شکستن شاخه‌های بزرگ و سقوط بر روی شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف و ترانس‌های برق بوده است.

هم‌اکنون بیشترین مشکلات در مناطق شمال‌غرب شیراز مشهود است.

نظرات بینندگان