arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

حادثه مرگبار در جاده خاوران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک موتورسوار در پی تصادفش با پراید و سواری پژو 206 خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 18 روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی عوامل ایستگاه‌ 63 گروه نجات 16 را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه خاوران، جاده عباس‌آباد اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهد شد که تصادف میان یک دستگاه موتورسیکلت، سواری 206 و سواری پراید رخ داده و در این حادثه موتورسیکلت که سه تن شامل یک زوج جوان و کودک خردسالشان سوار بر آن بودند، مجروح شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی این سه تن را به نیروهای اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند، گفت: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ مرد 37 ساله را به علت شدت جراحات وارده، تائید کرده و همسر 30 ساله و دختر سه ساله‌اش را نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

ملکی اضافه کرد: در پی این حادثه به راننده 206 آسیبی وارد نشد، اما راننده پراید نیز از ناحیه شکم دچار آسیب‌هایی شده بود که به شکل سرپایی در محل درمان شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان در ساعت 18:45 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.
نظرات بینندگان