arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

رسوایی بدتر از قلیان بازیکنان تیم ملی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر رستوران هتل میزبان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در اردوی آمادگی کیش سخنان نقل شده از وی را مبنی بر این که بازیکنان امید رسوایی یا افتضاح بدتر از قلیان نیز داشته اند رد کرد و گفت: هرگز چنین چیزی نگفته ام.

محسن قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا شایعات و برداشت های مطرح شده از این نقل قول دروغین را نیز بشدت رد کرد.

برخی رسانه ها پس از طرح موضوع پرداخت نشدن هزینه قلیان بازیکنان تیم امید در برنامه تلویزیونی نود به نقل از این مدیر رستوران مدعی افتضاح بزرگ تر از قلیان شده بودند.

این رسانه ها در نتیجه گیری های خود چنین استدلال کرده اند که ˈمطمئنا این افتضاحی که قاسمی از آن یاد می کند نمی تواند کشیدن سیگار باشد زیرا کشیدن سیگار را نمی توان به مراتب بدتر از قلیان کشیدن دانست.ˈ

در این گزارش ها آمده است: ˈمشخص نیست بازیکنان جوان کشورمان چه کار کرده اند که مسوولان رستوران حتی فیلم آن را هم دارند.ˈ

اما مسوول رستوران گردان واقع در طبقه نهم یک هتل جزیره کیش این نقل قول ها از خودش را نادرست اعلام کرد گفت: بچه ها (کارکنان رستوران) یکسری عکس های یادگاری با بازیکنان تیم امید گرفته بودند که در این عکس ها قلیان روی میزها بوده است و لوله قلیان ها دست بازیکنان تیم امید.

قاسمی هدف خود از رسانه ای کردن موضوع مصرف قلیان بازیکنان تیم امید را تهدید وی به ناتوانی از مطالبه هزینه 15 میلیون ریالی قلیان و کافی شاپ روزهای آخر تیم امید دانست و گفت: با این کار خود خواستم بگویم که حق گرفتنی است.

مدیر رستوران میزبان تیم امید در اردوی آمادگی کیش در پاسخ به برخی که مصرف قلیان از سوی بازیکنان تیم امید را رد کرده بودند، گفت: اگر چنین موضوعی نادرست است پرسش اینجاست که آقای منصوریان چرا بابت این مساله در تلویزیون عذرخواهی کرد یا این که نیم ساعت بعد از برنامه نود، بدهی بابت قلیان را واریز کردند؟

وی تصریح کرد: اگر کسی حرف نادرستی بزند، به طور طبیعی باید بایستد و حتی شکایت کند اما در این مورد آمدند و هزینه باقیمانده را پرداخت کردند.

قاسمی گفت: من فقط به خاطر پول موضوع را به برنامه نود نکشاندم بلکه به خاطر این بود که سرپرست تیم آمد و گفت که قلیان تیم ملی به ما ربطی ندارد اما گفتم که ما به شما احترام گذاشتیم و قبل از ارایه خدمات از شما فیش پرداخت مطالبه نکردیم.

وی با بیان این که بازیکنان تیم امید هر روز به صرف نسکافه، قهوه، کیک و قلیان در رستوران تحت مدیریت وی حضور می یافتند، ادامه داد: به من گفتند که این تیم ملیه، دستت به هیچ جا نمی رسد و نمی توانی پولت را بگیری؛ پنج روز بعد از بازگشت تیم امید هم تلفنشان پاسخگو نبود.

این مدیر رستوران تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش و حامی تیم امید در اردوی آمادگی کیش همه هزینه های مربوطه به رستوران ما را پرداخت کرده اند و هزینه قلیان شخصی و مربوط به بازیکنانی است که استفاده کرده اند.

قاسمی گفت: از کارم که موضوع را در برنامه نود مطرح کردم پشیمانم چرا که چهره هایی مانند آقای منصوریان، دایی و پروین اسطوره های ملی فوتبال ما هستند و باید به آنها احترام بگذاریم.

مدیر این رستوران گردان افزود: این روزها دیگر یک میلیون تومان خرج دو روز یک نفر نیست (؟!) و یک میلیون و 500 هزار تومان هم رقمی نیست که آدم بخواهد در تلویزیون درباره این موضوع سخن بگوید.

قاسمی با بیان این که برخی سایت ها برای انتشار عکس های بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در حال قلیان کشیدن مبالغی را به وی پیشنهاد دادند، گفت: برخی تهدیدم کردند که اگر عکس ها را بدهم فلان می کنند که من هم برای بازگشت به شرایط آرامش و به درخواست همسرم این عکس ها را حذف کردم.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران شامگاه پنجشنبه پنجم دی ماه به منظور برپایی اردوی آمادگی و برگزاری دو مسابقه دوستانه با تیم امید کره جنوبی وارد جزیره کیش شد که اردوی این تیم پس از پیروزی سه بر دو مقابل حریف آسیای شرقی در روز یکشنبه هشتم دی ماه و به دنبال فراخوانی بازیکنان از سوی باشگاه ها و تصمیم فدراسیون فوتبال ناتمام ماند.

تیم فوتبال زیر 22 سال ایران قرار است با تغییراتی در سطوح سرمربی و بازیکنان در آینده نزدیک در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور عمان شرکت کند
نظرات بینندگان