arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۲

پزشکی که مسافر پرواز کیش را نجات داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر سعيد معنوي مسافر پرواز تهران - کیش بود که یکی از مسافران این پرواز را از مرگ نجات داد.

در پرواز شماره ۷۴۵۳ در مسير تهران - كيش يكي از مسافرين این پرواز که عارضه تنگي نفس داشت پس از ۱۰ دقیقه از پرواز ناگهان دچار حمله تنفسي شدیدی شد که بلافاصله با کمک همراهان و مهمانداران این بیمار را به ردیف صندلي جلوی هواپيما منتقل کردند.

یکی از همراهان این بیمار که در این پرواز بود گفت: وقتی که حال بیمار رو به وخامت رفته بود به یکباره مسافری که خود را پزشک معرفی کرد بالای سر بیمار آمد و با کمک مهمانداران و گارد امنیت پرواز هواپیما با استفاده از لوازم كمكهاي اوليه و همچنین انجام مراقبت هاي ويژه از بيمار علاوه بر بهبودی حاصل شده بيمار، رضایت آرامش خاطر همراهان و ساير مسافرين و کادر پروازي شركت هواپيمايي كيش ایر در ارتفاع ۳۰ هزار پایی از زمین نیز فراهم شد.

سعيد معنوي پزشک وظفیه شناس، مسافر این پرواز بود که تا آخرين لحظات پرواز ۹۰ دقیقه ای تهران- کیش در آسمان ضمن مراقبت های پزشکی در كنار این مسافر بيمار حضور داشت و جان او را نجات داد.

مديريت شركت هواپيمايي كيش و کادر پرواز شماره ۷۴۵۳مسیر تهران- کیش با تقدیر و تشكر از اقدامات پیشگیرانه و به موقع دكتر سعيد معنوي سلامتي و موفقیت این پزشک وظیفه شناس را در راه خدمت رساني به مردم كشور عزيزمان ایران از پرورد گار متعال آرزو کردند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان