arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

حمايت رويانيان از صادقيان و مسلمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد رويانيان در واکنش به محروميت دو بازيکن پرسپوليس، از آن‌ها حمايت کرد.
 

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در واکنش به محروميت پيام صادقيان و محسن مسلمان از حضور در بازي‌هاي ملي به خاطر قليان‌کشيدن در اردوي تيم زير 22 سال اظهار کرد: من به شدت از اين دو بازيکن حمايت مي‌کنم. در اردوي اين تيم دو سه نفر اشتباه کرده‌اند اما آيا بايد با اين برخوردها کل بازيکنان و کادر، زير سوال بروند؟ آيا اين تصميم درست است؟

به گزارش ايسنا،او ادامه داد: من به هيچ وجه تاييد نمي‌کنم که صادقيان و مسلمان چنين کاري کرده باشند. قبل از هر چيز بايد اين مسئله ثابت شود. اين مسئولان و سرپرست تيم زير 22 سال هستند که بايد به خاطر رخ دادن چنين اتفاقي در اردوي تيم با آن‌ها برخورد شود. اگر هم بازيکني دست به چنين کاري زده باشد، فدراسيون نمي‌تواند آن‌ها را محروم کند و برخورد با آن‌ها وظيفه باشگاه‌شان است.

رويانيان گفت: من از بازيکنان جواني مثل پيام صادقيان، محسن مسلمان، اميد عاليشاه و محمد عباس‌زاده که آينده خوبي در پيش دارند، حمايت مي‌کنم. من براي آن‌ها مثل پدرشان هستم. ضمن اينکه هميشه با آن‌ها در تماس هستم. هواداران اين را بدانند که من به خانه آن‌ها مي‌روم و آن‌ها را کنترل مي‌کنم. بنابراين دوستان در فدراسيون براي اين بازيکنان دغدغه ايجاد نکنند. تصور من اين است که قبل از داربي مي‌خواهند ذهن بازيکنان ما را تخريب کنند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه فدراسيون طوري برخورد مي‌کند که گويي همه مشکلات فوتبال حل شده و فقط همين بحث قليان کشيدن روي زمين مانده گفت: هنوز اينکه اين دو بازيکن دست به چنين کاري زده‌اند اثبات نشده است. بعد از آن بايد گفت که قليان کشيدن جرم نيست. هرچند اين کار براي يک فوتباليست به هيچ وجه پسنديده نيست و من اين حرکت را کاملا زشت مي‌دانم اما بايد از مسئولان فدراسيون پرسيد که آيا مشکلات ديگر، پرونده قهرماني و ناهنجاري‌هاي فوتبال، همه برطرف شده و فقط همين بحث مانده بود؟

رويانيان گفت: مطرح کردن اين مسئله جز ضربه زدن به بازيکنان جوان، نتيجه‌ي ديگري ندارد. امسال چند تيم مثل پرسپوليس، نفت و ذوب آهن، جوان‌گرايي کرده‌اند اما فدراسيون به هر طريقي که شده مي‌خواهد اين تيم‌ها را بزند. به نظر من جرياني پشت اين مسائل است. من اين مسئله را پيگيري مي‌کنم و از افرادي که به اين جريان کمک مي‌کنند هم شکايت خواهم کرد. طرح اين مسائل در فاصله چند روز مانده به داربي به شدت مشکوک است.
نظرات بینندگان