arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۲

علت کتابخوان شدن مردم لیبی بعد از انقلاب!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آمار و ارقام نشان می دهد که بعد از فروپاشی حکومت معمر قذافی در لیبی، مردم این کشور کتابخوان شده اند، اما آنچه که باعث این اتفاق شده، انتشار یک کتاب خاص است که تاثیر چشمگیری در بالا رفتن آمار فروش کتاب در لیبی داشته است.

به گزارش شبکه خبر، بر اساس آمار و ارقام بازار نشر و کتاب لیبی، فروش آثار یک نویسنده فرانسوی باعث افزایش تمایل مردم به خرید کتاب شده است.

گزارش ها نشان می دهد که از زمان فروپاشی حکومت معمر قذافی در فوریه 2011 حدنصاب خرید کتاب در لیبی به بالاترین حد خود رسیده و در این میان، کتاب "جرائم جنسی قذافی" نقش چشمگیری داشته است.

این کتاب 400 صفحه ای را آنیک گوژن، نویسنده فرانسوی و خبرنگار لوموند با جمع آوری اخبار و گزارش های راست و دروغ روزنامه ها و سایت ها منتشر کرده و با نام "مجموعه جرائم جنسی قذافی" به بازار عرضه کرده است.

ناشر اصلی این کتاب اعلام کرده که تنها 70 هزار جلد از نسخه اصلی را فروخته است، اما به علت جذابیت کتاب، ناشران دیگر نیز کتاب را کپی کرده و در گوشه و کنار کشور می فروشند.

حتی نسخه لوح فشرده کتاب نیز بازار خوبی دارد و ده ها هزار حلقه از آن به فروش رفته است.

بخشی از این کتاب، شامل داستان ها و خاطراتی از دختران جوانی است که برای سال ها در پادگان عزیزیه طرابلس خدمت کرده اند. این پادگان به طور کامل توسط زنان اداره می شد و تمامی کادر و خدمه آن نیز زنان و دختران بودند.
معمر قذافی علاقه زیادی به این پادگان داشت و بیشتر وقت خود را در آن سپری می کرد.

همچنین، داستان هایی درباره فعالیت های جنسی و هوس بازی های سرهنگ در شهرهای مختلف فرانسه، حضور در کنسرت ها و مجالس رقص و جشن هایی با حضور دخترانی از افریقا و اروپا در کتاب گنجانده شده است.

این کتاب داستان های کاملی درباره محافظان ویژه قذافی و نحوه پذیرش و آموزش آنها را در بر دارد.

برخی معتقدند اگر این کتاب عکس هم داشت، بیشتر فروش می رفت.
نظرات بینندگان