arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۲

زمان اعلام رای پرونده متهمان اختلاس از بیمه ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وکیل مدافع یکی ازمتهمان استانداری تهران گفت:رییس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران اعلام کرد تا پایان هفته رای متهمان پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و کارمندان استانداری تهران صادر می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا عرب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه قضایی حقوقی ایرنا افزود:امروزاز قاضی محمدرضا محمدی کشکولی زمان اعلام رای پرونده را جویا شده ام که وی گفت روی این پرونده بسیارحساس است و پانزده شبانه روز درمنزل با ماشین حساب روی اعداد و ارقام یک پرونده 600 صفحه ای کار می کند.

وکیل مدیرکل اتباع خارجی وقت استانداری تهران افزود: قاضی در مورد اعلام رای دادگاه گفت که سه چهار روزدیگر تصمیم می گیریم و البته کار تایپ هم طول می کشد و آخر هفته رای اعلام می شود.

رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران از یکم خرداد سال 91 در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران آغاز شده بود.

با برگزاری 13 جلسه دادگاه طی 42 روز قاضی مدیر خراسانی و چهار قاضی مستشار پایان رسیدگی به این پرونده را اعلام کرده و از 12تیر ماه برای صدور حکم وارد شور شدند و حکم مجازات متهمان را صادر کردند.

حکم 22 نفر از متهمان در دیوان عالی نقض شد که روز 18 آذر ماه جاری اولین جلسه از دور جدید رسیدگی به اتهامات این تعداد متهم در شعبه 79 دادگاه کیفری آغاز و درهفت جلسه دنبال شد.

به گفته قاضی محمدی کشکولی در این جلسات پرونده 28 نفر از متهمان اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران رسیدگی شد.
نظرات بینندگان