arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۲

انتشار فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد از چهارشنبه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا منتشر می شود.

به گزارش مهر، حمید میرزاده در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد با تاكيد بر اينكه يكي از اهداف اين دانشگاه، آسان سازي تحصيلات عالي در كشور و هموار كردن راه ورود جوانان به دانشگاه است، گفت: با وجود تورم 40 درصدي در كشور و عدم پرداخت سهم دانشگاه آزاد اسلامي از محل هدفمندي يارانه ها و گراني روز افزون مواد اوليه و اقلام مصرفي و نيز بالارفتن حقوق و دستمزد اعضاي هيات علمي و كاركنان، شهريه دانشجويان افزايش چنداني نداشته و اين اقدام موجب ضرر و زيان واحدهاي دانشگاه آزاد شده است.

وی افزود: به طوري كه سوبسيد ما به التفاوت قيمت تمام شده غذا و هزينه هاي خوابگاه دانشجويي تقريبا معادل شهريه اي است كه دانشجويان دانشگاه آزاد مي پردازند.

در اين جلسه مقرر شد، معاونت آموزشي نسبت به انتشار فراخوان جذب اعضاي هيات علمي در 25 دي ماه سال جاري اقدام كند و در نظر است حدود 2500 عضو هيات علمي در اين فراخوان جذب دانشگاه شوند.

از ديگر مواردي كه در اين جلسه توسط میرزاده مطرح شد، تهيه طرح اجراي پنج طرح بزرگ عمراني طي چهار سال آينده در تهران از جمله ساخت مجموعه بزرگ ورزشي دانشگاه و تجميع ساختمان هاي واحدهاي دانشگاهي تهران مركز، تهران جنوب، تهران شمال و ساخت سايت سازمان مركزي دانشگاه بود كه طرح هاي آن توسط معاونت عمراني دانشگاه در دست تهيه و بزودي تقديم هيات امناء مركزي دانشگاه آزاد اسلامي خواهد شد.
نظرات بینندگان