arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

تقدیر رئیس بنیاد شهید از بسيجيان و جانبازان فتنه سال ۸۸

معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: برخي خواص بعد از گذشت بيش از يك سال هنوز از لفظ فتنه استفاده نمي‌كنند، البته بعضاً اين افراد مورد احترام ما هستند، اما اين خواص اگر در خط رهبري بودند بايد به اين موضوع اشاره مي‌كردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: برخي خواص بعد از گذشت بيش از يك سال هنوز از لفظ فتنه استفاده نمي‌كنند، البته بعضاً اين افراد مورد احترام ما هستند، اما اين خواص اگر در خط رهبري بودند بايد به اين موضوع اشاره مي‌كردند.

به گزارش فارس، مسعود زريبافان معاون رئيس‌جمهور و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در مراسم گرامي‎داشت و تقدير از جانبازان فتنه ۸۸ كه شب گذشته به همت سازمان بسيج مستضعفين در حسينيه نيروي هوافضاي سپاه برگزار شد، با اشاره به انقلاب مصر گفت: سقوط و سرنگوني فرعون مصر و انقلاب مردمش را كه الهام‎گرفته از انقلاب اسلامي ايران است، تبريك مي‌گويم.

وي با اشاره به اقدام‌هاي تروريستي دشمن عليه مردم و دانشمندان كشورمان اظهار داشت: اگر مي‌بينيم امروز دشمن به جاي كينه‌توزي عليه سياسيون ما،‌ عليه مردم و دانشمندانمان فتنه مي‌كند و مردم و دانشمندان ما را به شهادت مي‌رساند، نشان‌دهنده آن است كه دشمن، مردم ايران را در مقابل خود مي‌بيند و خيالش از سياسيون ما راحت است و هيچ هراسي از سياسيون ما ندارد.

زريبافان افزود: دشمن اعتقاد دارد مي‌تواند به نوعي سياسيون ما را با خود همراه كند اما هرگز نمي‌تواند آتش مردم انقلابي ما را خاموش كند.

وي ادامه داد: مردم دنيا امروز وقتي مي‌بينند انقلابي ۳۲ سال است كه سرپا است و مسئولين آن در مقابل تهديدات سر خم نمي‌كنند و مردم در كشورش روز به روز پيشرفت مي‌كنند از آن الهام مي‌گيرند و اولين نتيجه‌اش اين خواهد بود كه رژيم صهيونيستي نابود و فلسطين آزاد شود.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينكه كشور ما با سه دشمن مقابله كرده است، اظهار داشت: دشمن آشكار، نيمه‌آشكار و پنهان دشمناني هستند كه كشور ما با آنها مقابله كرده است. دشمن آشكار آنهايي بودند كه با نظام رودررو مقابله كردند و دشمن نيمه‌آشكار دشمناني بودند كه در لباس انقلابيون اول انقلاب عليه نظام توطئه كردند و به عمليات چريكي دست زدند.

وي در ادامه تصريح كرد:‌ دشمن پنهان نيز دشمناني بودند كه در لباس دوست و خودي، ۳۰ سال خود را حفظ كردند تا روزي كه اهداف اربابان خود را پياده كنند، افرادي كه ۳۰ سال در لباس مسئوليت‌هاي مختلف خود را پنهان كردند.

زريبافان با بيان اينكه تشخيص و مقابله با دشمن آشكار كار آساني است، خاطرنشان كرد: تشخيص دشمن نيمه‌آشكار كمي سخت است اما تشخيص دشمن پنهان كار بسيار دشواري است، همان‏طور كه تشخيص فتنه‌گران در سال گذشته كار بسيار سختي بود و بسياري از خواص ما مردود شدند اما مردم با بصيرت و توسل به مشعل ولايت و امامت فتنه را باز شناختند موضوعي كه هنوز برخي خواص به آن نرسيده‌اند و بعد از گذشت بيش از يك سال هنوز از لفظ فتنه استفاده نمي‌كنند، البته بعضا اين افراد مورد احترام ما هستند، اما اين خواص اگر در خط رهبري بودند بايد به اين موضوع اشاره مي‌كردند.

وي ادامه داد: در گذشته برخي افراد كه مسئوليتي داشتند ادعا مي‌كردند مردم توهم دشمن‌بيني دارند و آرزو مي‌كردند ديداري با اين دشمنان داشته باشند. غفلت خواص بي‌بصيرت ما در عدم شناخت دشمن بوده است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: كار فردي كه در مقابل فتنه ايستاده ارزشمندتر از كار فردي است كه در مقابل دشمن آشكار ايستاده است.

زريبافان در ادامه اظهار داشت: راه‎حل مقابله با فتنه، تقواي الهي، داشتن بصيرت، شناخت آرمان‌هاي شهدا و بهره‌گيري از مشعل امامت و ولايت است.

وي با بيان اينكه بين مجاهدان راه خدا و مردان انقلابي تفاوت وجود دارد، گفت: مجاهدان راه خدا از مردان انقلابي پيشي گرفته‌اند. انقلابي بودن كار سختي است اما مجاهد شدن كار سخت‌تري است و همچنين مجاهد شدن كار دشواري است اما مجاهد ماندن كار دشوارتري است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران در پايان اظهار داشت: بايد در راه مجاهدت و مجاهدپروري تلاش كنيم لذا ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و روحيه مجاهدت بسيار باارزش و بااهميت است.

در پايان اين مراسم تعدادي از بسيجيان و جانبازان فتنه سال ۸۸ از عملكرد بنياد شهيد و امور ايثارگران به زريبافان انتقاد كردند كه اين انتقادات يك ساعت به طول انجاميد.
برچسب ها: زریبافان ، فتنه
نظرات بینندگان