arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۴۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳

مخبردزفولی: رهبر انقلاب با درک اهمیت فرهنگ آن را سرلوحه فعالیت‌های سال جدید قرار دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به شعار سال جدید گفت: رهبر انقلاب با درک اهمیت فرهنگ در پیشرفت و موفقیت کشور، فرهنگ را در سرلوحه فعالیت‌های سال جاری قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در جمع کارکنان دبیرخانه این شورا ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: سال 1393 شمسی در ابتدا و انتهای خود با این ایام قرین است و ابتکار مقام معظم رهبری در نام گذاری این سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» بسیار جالب و مناسب است.

وی افزود: مجاهده حضرت زهرا «س» در مقابل انحراف در خط مشی اسلام و دفاع از ولایت به عنوان تنها خط مشی اصیل و صحیح اسلام، از فرازهای درخشان زندگی پربرکت این بانوی اول بشریت است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: حضرت فاطمه«س» در دفاع از ولایت امیرالمومنین«ع» به یکایک مهاجرین و انصار مراجعه کرد و با همه اصحاب اتمام حجت کرد.
وی افزود: حرکت جهادی بانوی اول بشریت در دفاع از ولایت که تا زمان شهادت آن بزرگوار ادامه یافت، باید الگوی همه ما باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در شرایط خطیر فعلی که انقلاب اسلامی با فتح سنگرهای کلیدی توانسته پیام خود را به گوش جهانیان برساند و به عنوان بدیل نظام سلطه جهانی مطرح شود، همه باید در میدان باشیم.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران گفت: با تبعیت از رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» که امروز پرچم اسلام در دستان باکفایت معظم‌له است، می‌توانیم دین خود را به اسلام ادا کنیم.
وی افزود: ان شاالله این سال، سال موفقیت و سرافرازی برای کشورمان در ابعاد مختلف باشد.

مخبردزفولی ادامه داد: امروز بزرگ‌ترین تهدیدی که اسلام ناب محمدی «ص» را تهدید می‌کند، ترویج تفکر تکفیری و سلفی توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل در سطح این منطقه است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در حالی که همه انتظار داشتند رهبر انقلاب نام اسلامی سال 1393 را به موضوعات اقتصادی اختصاص دهند، اما پرچمدار بصیر و حکیم این نظام با درک اهمیت فرهنگ در پیشرفت و موفقیت کشور، فرهنگ را در سرلوحه فعالیت های سال جاری قرار دادند.

وی افزود: بخش دیگر عنوان سال 1393، یعنی حرکت جهادی  تبیین‌کننده وظیفه همه ماست که باید با عزم جهادی کار کنیم.

مخبردزفولی ادامه داد: سلفی‌ها و تکفیری‌ها برای مشوش کردن چهره اسلام، بدترین جنایات را با حمایت آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و حامیان این جنایتکاران کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: ان‌شاالله سال 1393 با عزم ملی و مدیریت جهادی به سرآغاز یک حرکت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بدل شود.
نظرات بینندگان