arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

الهلال و سپاهان؛ طوفان زرد در آسيا

روز سه‌شنبه تراکتورسازي و سپاهان دو نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان قطري و عربستاني مي‌روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روز سه‌شنبه تراکتورسازي و سپاهان دو نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف حريفان قطري و عربستاني مي‌روند.
 

  روز سه‌شنبه دو نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مي‌روند. تراکتورسازي که وداعي زودهنگام و تلخ با آسيا داشت بايد از تيم قطري لخويا ميزباني کند و سپاهان نيز در عربستان در ديداري حساس و تعيين کننده به مصاف تيم الهلال عربستان مي‌رود. نگاهي به اين دو بازي مي‌اندازيم؛

الهلال عربستان - سپاهان ايران؛ در انتظار طوفان زرد در آسيا

سپاهان هفت امتيازي در رده دوم جدول گروه D قرار دارد و اگر بتواند از الهلال عربستان سه امتياز را بگيرد بدون هيچ چون و چرايي به مرحله بعدي صعود خواهد کرد. مساوي در عربستان هم مي‌تواند زردپوشان را به مرحله بعد برساند به شرطي که تيم الاهلي و السد قطر مساوي کنند. شاگردان کرانچار نبايد در رياض بازنده شوند زيرا باخت به معناي حذف از ليگ قهرمانان آسياست. سپاهان بعد از بازي خوب و پيروزي 4بر صفر مقابل السد قطر با روحيه به مصاف حريف عربستاني مي‌روند. از جمع ملي‌پوشان سپاهان فقط رحمان احمدي از تيم جدا شده تا خود را به آفريقاي جنوبي برساند و ديگر ملي‌پوشان همچنان با سپاهان هستند. البته ظاهرا کي‌روش گفته ديگر به آنها نيازي ندارد ولي بعيد است که او بتواند فراتر از قانون عمل کند و حتي پاي مديران عالي رتبه سپاهان هم به ماجرا باز شد. در نهايت سپاهان با کسب مجوز صعود در عربستان مي‌تواند فوتبال ايران را شاد کند. حذف سپاهان براي فوتبال باشگاهي ما در آسيا ضربه بزرگي محسوب مي‌شود. بخصوص اينکه تراکتورسازي و استقلال هم از گردونه کنار رفته‌اند اما قطب زرد فوتبال ايران مي‌خواهد نشان بدهد که در آسيا هم حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. فوتبال دوستان ايراني در انتظار طوفان زرد در آسيا هستند.

جدول گروه D

1- الاهلي امارات 7 امتياز

2- سپاهان ايران 7 امتياز

3- الهلال عربستان 6 امتياز

4- السد قطر 5 امتياز

تراکتورسازي ايران - لخوياي قطر؛ شام آخر اوليويرا در بازي تشريفاتي

اين بازي يک مسابقه کاملا تشريفاتي براي قرمزپوشان تبريزي است و توني اوليويرا هم در شبکه‌هاي اجتماعي از اين مسابقه به عنوان آخرين بازي خود در تراکتورسازي اسم برده است. توني دوست دارد در اين بازي حداقل به پيروزي برسد تا کمي از تلخي حذف از آسيا را از اذهان هواداران پاک کند. شرايط تراکتورسازي خيلي آرام به نظر نمي‌رسد. رئيس هيات مديره باشگاه استعفا کرد و شايعه‌هايي در مورد تغيير مديرعامل هم منتشر شد شايعه‌اي که البته از سوي نظمي تکذيب شد با همه اين شرايط تراکتورسازي بايد در اين بازي پيروز شود. ملي‌پوشان تراکتورسازي يعني کريم انصاري‌فرد و حامد لک هم به اردوي تيم ملي رفته‌اند.  جالب است که لخوياي قطر هم مثل تراکتورسازي حذف شده و در رده چهارم جدول قرار دارد. اين مسابقه در واقع بازي حذف شدگان براي رسيدن به پله سوم جدول است که اين سومي هيچ ارزشي هم ندارد.

جدول گروه C

1- العين امارات 10 امتياز

2- الاتحاد عربستان 9 امتياز

3- تراکتورسازي 5 امتياز

4- لخوياي قطر 4امتياز

نظرات بینندگان