arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

اخراج مختاباد از دانشکده صداوسیما؟

برخی اشخاص با نسبت دادن تلقیات خود نسبت به عبدالحسین مختاباد، درصدد برآمده‌اند تا جایگاه او را نیز همچون برخی دیگر از خوانندگان شاخص سنتی خوان ایران تضعیف نمایند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برخی اشخاص با نسبت دادن تلقیات خود نسبت به عبدالحسین مختاباد، درصدد برآمده‌اند تا جایگاه او را نیز همچون برخی دیگر از خوانندگان شاخص سنتی خوان ایران تضعیف نمایند. 

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از اینده، در ایامی که مقام معظم رهبری مردم و مسئولان را بیش از هر زمان به وحدت فرا می‌خوانند، برخی جریان‌های تندرو، برخی اشخاص با نسبت دادن تلقیات خود نسبت به عبدالحسین مختاباد، درصدد برآمده‌اند تا جایگاه او را نیز همچون برخی دیگر از خوانندگان شاخص سنتی خوان ایران تضعیف نمایند و در همین چهارچوب برای صداوسیما جریان‌سازی رسانه‌ای راه انداخته و خواستار حذف کرسی آموزشی موسیقی مختاباد در دانشکده صداوسیما شده‌اند.

این درخواست‌ها در حالی مطرح می‏شود که احتمال می‌رود در آینده شاهد توسعه درخواست‌های نامعقول این عده تا سرحد حذف چهره‌هایی همچون مجید مجیدی و کمال تبریزی به عنوان چهره‌های شاخص جریان هنری که با ایشان همراه نیستند، اما از چهره‌های ارزشمند سینمای ایران هستند باشیم.
نظرات بینندگان