arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳

پیام تسلیت دارنده 13 مدال جهان و المپیک از آمریکا به جامعه کشتی ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بروس بومگارتنر و نناد لالوویچ از درگذشت علیرضا سلیمانی اظهار تاسف کردند.

 بروس بومگارتنر دارنده 13 مدال جهان و المپیک از آمریکا که در فینال مسابقات جهانی 1989 مارتینی سوئیس مغلوب علیرضا سلیمانی شد، در مورد درگذشت این قهرمان بزرگ ایرانی گفت: " از شنیدن خبر فوت سلیمانی ناراحت شدم. او رقیبی سرسخت و قهرمانی بزرگ بود. می دانم که او فرد محبوبی در ایران بوده و من با جامعه کشتی ایران همدردی می کنم."

همچنین نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی در مورد درگذشت علیرضا سلیمانی گفت: " من نیز با شنیدن خبر غمگین کننده درگذشت قهرمان تاریخی ایران، تسلیت خود را اعلام می کنم. از سوی فیلا و خانواده کشتی همدردی خود را با جامعه کشتی ایران و همچنین خانواده و تمامی دوستان سلیمانی اعلام می داریم."

سایت فدراسیون جهانی در ادامه گزارش خود به پیروزی تاریخی علیرضا سلیمانی مقابل بروس بومگارتنر اشاره کرده و او را با 6 بازوبند پهلوانی، دارای ارج و اعتبار در جامعه ورزش ایران نامیده است.

فیلا همچنین از قول رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی نوشته است: " سلیمانی یک قهرمان بزرگ و همچنین یک پهلوان نمونه بود. خانواده کشتی ایران هرگز افتخارات و دستاوردهای او برای کشورش را فراموش نخواهد کرد. ضمن این که هیچگاه چهره مهربان و خندان او از یادها نمی رود."

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان