arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

رحمان رضایی پس از اخراج از پیکان: قداست علیدوستی را از بین نبرده‌ام

مدافع اخراجی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه همیشه برای حمید علیدوستی احترام ویژه‌ای قائل بوده، گفت: «هیچگاه قداست و شخصیت مربی‌ام را زیر سوال نمی‌برم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رحمان رضایی در مورد خبر اخراجش از تمرینات تیم پیکان گفت: «نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است زیرا من اصلا مصاحبه‌ای علیه کادر فنی انجام نداده‌ام. البته می‌خواهم بدانم و برایم ثابت شود با چه کسی و کجا مصاحبه کردم. علیدوستی چه زمانیکه بازیکن و کاپیتان بوده و چه مربی، همیشه فردی با اخلاق و با شخصیت بوده‌اند. من هم هیچوقت قداست، شخصیت و حرمت مربی‌ام را از بین نمی‌برم.»

مدافع تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: «بدون تملق می‌گویم با این وضعیت هم برای ایشان و مدیران باشگاه پیکان احترام قائل هستم. ضمن اینکه علیدوستی را نه به خاطر اینکه مربی من هستند، بلکه به خاطر شخصیت با ارزشی که دارد و جدا بحث فنی از دیدگاه انسانی هم برایم محترم هستند.»

وی با بیان اینکه قطعا سوء تفاهم شده است، تاکید کرد: «آدمی نیستم که بخواهم مربی تیم را خراب کنم و همچنین اگر ایده‌ای داشته باشم، پشت سر افراد نمی‌گویم. من هیچگونه مشکلی با نظر مدیران باشگاه هم ندارم و تاکنون هم با خودشان صحبت نکردم اما مطمئنم این مشکل بزودی حل می‌شود زیرا علیه کسی صحبت نکردم.»

نظرات بینندگان