arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳

باورم نمي‌شود...

* محمدرضا طالقاني
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 خاطرات بسيار زيادي با مرحوم سليماني داشتم و چند بار نيز با يكديگر كشتي گرفتيم. او روحيه پهلواني بسيار زيادي داشت و همواره با اخلاق خوبش مردم زيادي را به خود جذب مي‌كرد. من ساليان درازي با او رفاقت داشتم. بسيار متاسفم كه جامعه كشتي ايران اين مرد بزرگ را خيلي زود از دست داد. بسيار متاسفم كه الان بايد راجع به ويژگي‌هاي او بگويم. تنها كسي بود كه شش مرتبه بازوبند پهلواني را دريافت كرد و عنوان «پهلوان‌باشي» را به دست آورد و مي‌توانست به هر كسي كه دلش بخواهد مهر پهلواني بدهد و هر كسي كه مي‌خواست ضرب و زنگ در زورخانه‌ها بزند بايد با اجازه او اين كار را انجام مي‌داد.

او همچنين تنها كشتي‌گيري بود كه در سنگين وزن دنيا توانست مدال طلا را به دست بياورد. از هنگامي كه اين خبر را شنيدم تاسف بسيار زيادي خوردم، چرا كه خاطرات زيادي با او داشتم. او كسي بود كه خيلي‌ها دوست داشتند با او به سفر بروند و يا با او هم اتاق شوند، چرا كه اخلاق بسيار خوبي با همگان داشت. آخرين بار سه، چهار ماه پيش با رضا سوخته‌سرايي، موحد و مرحوم سليماني به كرمانشاه رفتيم و دو روز در آنجا بوديم كه اين سفر به ما خيلي خوش گذشت و از وجود سليماني در كنارمان بسيار لذت برديم. او دلش مي‌خواست هميشه كشتي ايران پيشرفت كند و به راه درست خود ادامه دهد. هيچگاه از كسي گلايه‌يي نداشت، چرا كه نمي‌خواست حاشيه‌يي براي كشتي ايران به وجود بيايد و اين ورزش اصيل ايراني از راه درست خود خارج شود. جا دارد به همه جامعه كشتي ايران و مردم كشتي دوست ايران ضايعه درگذشت اين پهلوان بزرگ را تسليت بگويم.

هنوز باورم نمي‌شود كه پهلواني مانند عليرضا سليماني را از دست داده باشيم. آنقدر ناراحت هستم كه نمي‌توانم حتي صحبت كنم. با وجود اينكه تمام مداركم توسط دزدان سرقت شده است اما وقتي خبر درگذشت سليماني را شنيدم تمام مشكلاتم را فراموش كردم. اين ضايعه بزرگ را به تمام مردم ايران تسليت مي‌گويم. پهلوان بزرگي را از دست داديم. نبايد فراموش كنيم سليماني بهترين مدال دنيا را براي ايران كسب كرد.

منبع: اعتماد
نظرات بینندگان