arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

نظري‌جويباري: نمي‌‌توانيم جباري را جذب کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال تأکيد کرد اين باشگاه امکان عقد قرارداد با مجتبي جباري را ندارد.
 

علي نظري‌جويباري در گفت‌وگو با تسنيم ابتدا در پاسخ به اين سؤال که آيا مذاکره با بازيکنان مورد نظر امير قلعه‌نويي آغاز شده است، گفت: من روز جمعه هم اعلام کردم که منتظر جلسه هيئت مديره هستم تا حکم رسمي‌ام را بگيرم و کارم را با قدرت آغاز کنم. البته در گام اول با تعدادي از بازيکنان فصل گذشته صحبت کرديم و از آنها خواستيم که در روزهاي آينده به باشگاه بيايند تا در مورد ادامه همکاري يا مسائل ديگر صحبت کنيم. به هر حال بعضي از بازيکنان مي‌‌مانند و بعضي ديگر هم طبيعي است که به دلايل مختلف جدا شوند.

وي در خصوص ليست مازاد و فهرست بازيکنان موردنظر امير قلعه‌نويي خاطر نشان کرد: هنوز بحث ليست مازاد مطرح نيست و ابتدا بايد با بازيکنان صحبت کنيم. در ضمن من در جريان فهرست بازيکنان مورد نظر قلعه‌نويي هم قرار دارم و مطمئناً براي فصل آينده شش بازيکن ليگ برتري جذب خواهيم کرد. اگر هم کمبودي باشد و نياز به جذب بازيکنان خارجي داشته باشيم مطمئناً اين کار با خواسته قلعه‌نويي انجام خواهد شد.

جويباري در پاسخ به اين سؤال که آيا مجتبي جباري هم در فهرست مورد نظر قلعه‌نويي جاي دارد، اظهار داشت: ما نمي‌توانيم جباري را جذب کنيم. اگر اين بازيکن با باشگاه الاهلي قطر قرارداد امضا نمي‌‌کرد مطمئناً دنبال جذب او بوديم. قلعه‌نويي و تمام استقلالي‌ها از بازگشت جباري استقبال مي‌‌کنند ولي همانطور که گفتم اين بازيکن با الاهلي قرارداد دارد و نمي‌‌توانيم او را جذب کنيم. برنامه ما اين است که سراغ بازيکناني که با تيم‌هاي‌شان قرارداد دارند، نرويم.

مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در واکنش به شايعه حضور بختيار رحماني در اين تيم تصريح کرد: خير هنوز اين اتفاق نيفتاده ولي ما دوست داريم که بازيکني مثل بختيار را در اختيار داشته باشيم. ظاهراً مسئولان فولاد گفته‌اند که بختيار با آنها همچنان قرارداد دارد. من بايد در اين مورد با کاپيتان فولاد صحبت کنم و نظرش را جويا شوم.
نظرات بینندگان