arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳

شرط باشگاه استقلال براي امضاي قرارداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه استقلال گفت: هر بازيکني که بخواهد جذب استقلال شود، بايد برگه تسويه حساب مالياتي خود را داشته باشد تا با او قرارداد امضا کنيم.
 

بهرام افشارزاده پس از جلسه با رئيس امور مالياتي استان تهران، گفت: با توجه به صحبت‌‌هايي که با آقاي نوري داشتم، قرار شد که وضعيت مالي بازيکنان و همه کساني که با آنها قرارداد مي‌بنديم، مشخص شود.

 تسنيم، ي با بيان اينکه براي فصل آينده قرارداد هر بازيکني که در استقلال بسته مي‌شود را اعلام مي‌کنيم، افزود: اين حق مردم است که از اين موارد مطلع باشند و ما بايد شفاف‌سازي کنيم. رئيس امور مالياتي تهران در اين زمينه راهنمايي‌هاي لازم را انجام دادند و ما نيز با روي باز اين راهنمايي‌ها را پذيرفتيم و قرار شد در اسرع وقت به آن رسيدگي شود. براي باز شدن حساب باشگاه نيز، ايشان راهکاري ارائه کردند تا اين مشکل حل شود.

مديرعامل استقلال تاکيد کرد: به هيچ عنوان ماليات بازيکنان را پرداخت نخواهيم کرد و خودشان بايد بپردازند. همچنين هر بازيکني هم که بخواهد جذب استقلال شود، بايد برگه تسويه حساب مالياتي خود را داشته باشد تا با او قرارداد امضا کنيم.

افشارزاده در مورد اينکه براي فرار مالياتي بازيکنان چه راهکاري انديشيده شده است، خاطرنشان کرد: قرارداد همه بازيکنان شفاف‌سازي مي‌شود تا آن مبلغ واقعي که با بازيکن بسته مي‌شود، به اداره ماليات ارائه شود.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که در فصل و نقل‌ و انتقالات از فتح‌الله‌زاده مديرعامل فصل گذشته استقلال هم کمک مي‌گيرد يا نه، عنوان کرد: فتح‌الله‌زاده تجربه زيادي دارد و از تجربه وي استفاده خواهيم کرد. ما اتاق فکري داريم که نه تنها از فتح‌الله‌زاده، بلکه از افراد غير استقلالي‌ در اين اتاق کمک مي‌گيريم. درِ باشگاه استقلال به روي همه باز است.

وي در مورد اينکه آيا تصميمي براي جذب بازيکن از پرسپوليس دارند، تصريح کرد: هنوز اين موضوع را مشخص نکرده‌ايم. صبح امروز (شنبه) به ديدار رحيمي مديرعامل پرسپوليس رفتم ولي صحبتي در اين زمينه انجام نداديم. رحيمي دوست قديمي من است و هيچ مشکلي با هم نداريم.


نظرات بینندگان