arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

آگرو: ايران فوتبال مهيجي را به نمايش مي‌گذارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم تيم ملي آرژانتين معتقد است شاگردان کارلوس کي‌روش فوتبال مهيجي را از خود به نمايش مي‌گذارند.
 

سرخيو آگرو، مهاجم آرژانتيني منچستر‌سيتي که در هفته بيست‌وسوم ليگ برتر انگليس از ناحيه همسترينگ پاي راست دچار آسيب‌ديدگي شده بود اين روزها کاملاً آماده به نظر مي‌رسد.

 تسنيم، آگرو که در فصل 14-2013 در 34 بازي 28 گل براي آبي‌هاي منچستر به ثمر رساند در گفت‌و‌گو با روزنامه «تايمز آف اينديا» گفت: کاملاً آماده هستم. خيلي مشتاق بودم تا به منچسترسيتي براي کسب قهرماني ليگ برتر انگليس کمک کنم و خوشبختانه در آخرين بازي اين تيم در ليگ برتر هم به ميدان رفتم. حالا بي‌صبرانه منتظر شروع رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل هستم. بازي در بزرگترين تورنمنت فوتبالي جهان موقعيتي استثنايي است.

مهاجم آلبي‌سلسته در پاسخ به اين پرسش که «آيا آرژانتين مي‌تواند قهرمان جام جهاني 2014 شود؟»، گفت: بله، چرا که نه؟ ما ليونل مسي، بهترين فوتباليست روي کره زمين را در اختيار داريم. لئو کمک شاياني به ما کرد تا در منطقه‌اي (آمريکاي جنوبي) که صعود از آن کار بسيار دشواري است در گروه خودمان به عنوان صدرنشين سهيمه حضور در مرحله پاياني جام جهاني 2014 را کسب کنيم. ما خط حمله فوق‌العاده‌اي داريم که بازيکني همچون اسکيل لاوتزي در آنجاست و خود من هم تلاش مي‌کنم تا گل‌هاي بيشتري بزنم. همچنين هافبک‌هاي فوق‌العاده‌اي در ترکيب‌ تيم‌مان هستند که به خوبي ما را حمايت مي‌کنند. آرژانتين توانايي لازم براي شکست دادن هر تيمي را دارد.

مهاجم 25 ساله آرژانتين در مورد گروه F جام جهاني 2014 برزيل گفت: مردم مي‌گويند که ما در گروه آساني قرار گرفته‌ايم ولي بايد بگويم که در جام جهاني مسابقه آساني وجود ندارد. ما بايد در مرحله گروهي با ايران، نيجريه و بوسني‌و‌هرزگوين بازي کنيم. نيجريه قهرمان آفريقاست و ايران هم فوتبال مهيجي را به نمايش مي‌گذارد. بوسني نيز با اينکه اولين حضورش در جام جهاني را تجربه مي‌کند اما از پيشينه خوبي برخوردار است. به نظر من اصلاً بازي آساني در جام جهاني نخواهيم داشت.

نظرات بینندگان