arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

فرماندار بوشهر: مراسمی را لغو نکردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار بوشهر گفت: استانداری، فرمانداری، شورای تامین استان و شهرستان بوشهر مخالفتی با برگزاری مراسم دوم و سوم خرداد نداشتند.
 
به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر عصر روز یکشنبه به نقل از حسن ابراهیمی در ارتباط با لغو همایش دوم و سوم خرداد در بوشهر اظهارکرد: برگزاری اجتماعات سیاسی با حفظ موازین شرعی و رعایت قانون مورد حمایت دولت است و استانداری مخالفتی با برگزاری این همایش نداشته و ندارد.
 
فرماندار بوشهر بیان کرد: لغو مراسم دوم و سوم خرداد از سوی شورای تامین صورت نگرفته و فرمانداری بوشهر به عنوان متولی صدور مجوز در سطح شهرستان بوشهر موافقت خود را با برگزاری این مراسم به دست اندرکاران آن اعلام کردند؛ ولی با تشریح شرایط موجود، با تاکید بر این که استانداری و فرمانداری بر موافقت خود در برگزاری باقی است، تصمیم برگزاری این همایش را بر عهده خود آنان گذاشت.
 
ابراهیمی اضافه کرد: برگزار کنندگان همایش نیز با سنجیدن شرایط و برای حفظ آرامش و امنیت شهروندان، تصمیم به لغو مراسم دوم و سوم خرداد در بوشهر گرفتند و حتی ساعت دو بامداد پنجشنبه شب نیز موافقت با برگزاری آن مراسم دوباره به آنان اعلام شد.
 
وی با تقدیر از تدبیر و درایت برگزار کنندگان این همایش به منظور ایجاد آرامش و حفظ امنیت شهروندان اظهارکرد: در شرایط کنونی جامعه نیاز به حفظ آرامش دارد تا دولت دکتر روحانی بتواند در راستای حل مشکلات موجود گام برداشته و برنامه های تنش زدایی خود را پیاده کند.
 
ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر قرار بود روزجمعه (دوم خرداد93) به مناسبت دوم وسوم خرداد همایشی در فضای سرپوشیده در بوشهر برگزار کند که این همایش لغو شد.
 
این ستاد دلیل لغو همایش بزرگداشت دوم و سوم خرداد در بوشهر را برخی مانع تراشی ها اعلام کرد.
نظرات بینندگان