arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳

خانزاده:درجام‌جهاني هرگز زنگ تفريح نمي‌شويم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: مطمئن باشيد در جام جهاني به عنوان يک جوان ايراني حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم.
 

محمدرضا خانزاده در خصوص شرايط تيم ملي فوتبال کشورمان اظهار داشت: با توجه به تدابير کي‌روش اردوي بسيار خوبي را در اتريش آماده کرديم و فردا آماده‌ايم تا با يک بازي به مراتب بهتر نسبت به ديدار دوستانه قبل، هماهنگي خودمان را نشان دهيم.

 فارس، وي افزود: اردوي آفريقاي جنوبي و اتريش خيلي از مشکلات تيم ملي را حل کرد و اميدوارم که بتوانيم در فاصله 17 روز مانده تا جام جهاني نقايص را برطرف و با قدرت وارد اين تورنمنت حساس شويم.

خانزاده ادامه داد: شخصا خودم هم در بهترين شرايط ممکن هستم و آماده‌ام، حالا با 21 سال سن که کي‌روش به من اطمينان کرده حرف‌‌هاي زيادي را در اين فوتبال بگويم؛ مطمئن باشيد اجازه نمي‌دهم تا سرمربي تيم ملي از انتخاب و اعتمادش نسبت به من پشيمان شود و به همين دليل مثل هميشه خوب تمرين مي‌کنم و کاري به هيچ حرفي ندارم.

وي درباره حريفان تيم ملي در جام جهاني نيز گفت: هر 32 تيم جام جهاني حريفان سرسختي هستند اما من مطمئنم هرگز در جام جهاني زنگ تفريح حريفان نخواهيم شد و به خوبي مي‌توانيم نام ايران را در اين مسابقات بر سر زبان‌ها بيندازيم، شخصا از هيچ حريفي در جام جهاني ترس ندارم و مطمئن هستم در صورتي که به من هم اطمينان شود سعي مي‌کنم يک بازيکن خوب و مؤثر براي تيم ملي کشورمان باشم.

وي در پايان در پاسخ به سؤالي که چرا برخي‌ها به حضور تو در تيم ملي انتقاد دارند، گفت: من هميشه با تلاش و کوشش فوتبالم را ادامه مي‌دهم و به اين حرف‌ها کاري ندارم، کي‌روش هم مربي کوچکي نيست که بخواهد بازيکنان را بدون دانش انتخاب کند. من از اين اعتماد کي‌روش سپاسگزارم و مطمئن باشيد چندين برابر تلاش خواهم کرد تا بتوانم حالا که به تيم ملي راه پيدا کرده‌ام، در جام جهاني هم براي تيم ملي کشورم مؤثر باشم.

نظرات بینندگان