arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۸۹

ميرکريمي هرگز بابت عدم دريافت جايزه اعتراضي نخواهد کرد!

محمدرضا منصوري، مجري طرح «يک حبه قند» پيرو اظهار نظر اخير يکي از داوران جشنواره در برنامه سينمايي «هفت» در باره صحبت هاي رضا ميرکريمي توضيحاتي داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا منصوري، مجري طرح «يک حبه قند» پيرو اظهار نظر اخير يکي از داوران جشنواره در برنامه سينمايي «هفت» در باره صحبت هاي رضا ميرکريمي توضيحاتي داد.

او گفت: قرار نبود پاسخي به صحبت هاي اخير يکي از داوران جشنواره داشته باشيم، اما با توجه به صحبت هاي ايشان در برنامه تلويزيوني 7 ذکر چند نکته اي لازم است. اولا آقاي ميرکريمي در هيچ جا اعلام نکرد ه اند که اظهارنظرشان بابت جشنواره فيلم فجر اشتباه بوده و عذرخواهي از جانب ايشان در کار نبوده و اين موضع گيري شخصي آقاي جيراني، مجري برنامه 7 است که آن را از طرف خودشان مطرح کردند.

دوم اين که آقاي ميرکريمي، منافع سينماي ايران را به منافع شخصي ترجيح دادند، چون ايشان به خوبي مي دانستند، پس از اين انتقاد به جريان حاکم بر سينماي ايران، از لحاظ داوري به ضرر فيلمشان تمام مي شود. همچنين در آن برنامه، در باره هزينه فيلم صحبت شد که ما ارتباط بحث هزينه فيلم و صحبت هاي آقاي ميرکريمي را نفهميديم! جهت اطلاع اين داور محترم عرض مي کنم که اطلاعات غلط به ايشان داده اند و فيلم شاخص و ارزشمند «يک حبه قند»، بيشتر از اين ها برايش هزينه شده است.

در اين چند روز مدام گفتند که آقاي ميرکريمي شرايط جشنواره را پذيرفته که فيلمش را داده، اما کساني که صحبت هاي آقاي ميرکريمي را خوانده باشند متوجه مي شوند اين يک موضع گيري ها، فرافکني بيش نيست، چون ميرکريمي هرگز در دفاع از فيلم خودش صحبتي نکرده و در پاسخ دلسوزانه سينماگري که نگران وضعيت فرهنگي کشور است،اظهارنظر توهين آميز يکي از داوران جشنواره، موجب شگفتي ما شده است. ظاهرا بايد ديد آقايان بابت چه کاري اينقدر احساس گناه مي کنند که از شنيدن چند جمله نقد دلسوزانه اينقدر برآشفته مي شوند. من با روحيه اي که از آقاي ميرکريمي سراغ دارم، ايشان هرگز براي عدم دريافت جايزه و بي توجهي به فيلمشان اعتراضي نداشته اند و نخواهند داشت.
نظرات بینندگان