arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

موضوع تجمع اعتراضی کارگران و کارکنان ایران تایر چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارگران و کارمندان شرکت ایران تایر در پی اخراج، کاهش حقوق و دستمزد و افزایش 50 درصدی اجباری ساعت کار از 8 به 12 ساعت در روز در محوطه کارخانه این شرکت تجمع کرده اند.

 چند تن از کارگران و کارمندان شرکت ایران تایر روز چهارشنبه اعلام کرد که از بهمن ماه 92 تاکنون تعدادی از کارگر این کارخانه اخراج شده اند و حق تولید کارگری و حق جذب کارمندان نیز پرداخت نشده است.

آنان گفتند که از سال جاری نیز مدیران مربوطه ساعت کار را از 8 به 12 ساعت در روز افزایش داده اند و در پی اعتراض کارگران و کارمند به این موضوع، شش نفر از پرسنل استخدامی را اخراج و به دنبال آن سنوات بازنشستگی را نیز از دو ماه به یک ماه تقلیل داده اند.

این افراد اعلام کردند که به رغم اعتراض به شرایط به وجود آمده و دریافت فیش حقوقی فروردین ماه 93 در پنجم خرداد ماه آن هم با 50 درصد کاهش، کارگران در کارخانه مشغول کار هستند تا تولید متوقف نشود، اما همچنان منتظر پاسخ مسئولان مربوطه در این خصوص می باشند.

گفته می شود که به رغم تجمع امروز کارگران و کارمندان در محوطه کارخانه هیچ یک از مدیران این شرکت در محل کار خود حاضر نشده اند تا پاسخگوی مطالبات معترضان باشند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
0
3
به به چه دوستای خوبی اند اونایی که بی تفاوت به اخراجی ها دارن تولیدشونو می کنن
نظرات بینندگان