arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

اظهارات شدیداللحن مک کین خطاب به اوباما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سناتور جمهوری خواه آمریکا در سخنانی پس از اظهارات رئیس جمهور این کشور در دانشکده سنت پوینت تاکید کرد آمریکا در سطح جهان اعتبار خود را از دست داده است.

باشگاه خبرنگاران: "جان مک کین" در اظهارات شدید اللحنی پاسخ سخنرانی "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا درباره سیاست خارجی این کشور را داد.

این سناتور جمهوری خواه گفت:آمریکا اعتبار خود و اعتماد دیگران به این کشور را به دلیل برخورد واشنکتن با پرونده های بین المللی از دست داده است.

وی مدعی شد وقتی می بیند که موضع آمریکا در قبال کشتار در سوریه موضع یک تماشاچی است، قلبش به درد می آید! همچنان که عراق باردیگر به میدان و پناهگاهی برای سازمان القاعده تبدیل شده است.

"مک کین" در گفتگو با شبکه "سی ان ان" با اشاره به سخنرانی "اوباما" در دانشکده "وست پوینت" که در آن شاخص های سیاست خارجی واشنگتن را ترسیم کرد، گفت: اولا بنده انتقادات رئیس جمهور از ما را نمی پذیرم و این در حالی است که ما سالهاست به امنیت ملی اهتمام می ورزیم و وی این مسئله را نادیده گرفته است و ایشان گفته است که در آمریکا دو گزینه بیشتر وجود ندارد اول کسی که از مداخله نظامی در همه درگیری ها حمایت می کند و دوم کسانی که خواهان قطع ارتباط آمریکا از همه پرونده های خارجی هستند.

وی افزود:جهان می داند که آمریکا ضعیف نیست، اما می بیند که دیگر نمی توان به آمریکا اعتماد کرد و این کشور دیگر دارای اعتبار نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
1
3
شکست خورده ها دست نمیکشند
نظرات بینندگان