arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

محاکمه عامل شکنجه هولناک زن ایرانی مقیم برلین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
9آبان ماه سال 91 رسانه های آلمان اقدام به انعکاس گسترده خبر شکنجه زن ایرانی در محله شونه‏برگ برلین کردند. روزنامه بیلد در این باره نوشت این زن به احتمال زیاد از سوی دوست سابق خود به شدت مجروح شده و هویت او بنفشه 26 ساله است.

در ادامه پلیس برلین با انتشار بیانیه ای اعلام  کرد کمیته ویژه قتل پلیس جنایی مسئول رسیدگی به جرایم قتل و دادستانی برلین امیدوارند تا از طریق انتشار عکس مظنون اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب کنند.

پلیس برلین در ادامه بیانیه خود هویت متهم را امید و تابعیت او را هلندی و اصلیتش را ایرانی- عراقی عنوان کرد. در این اطلاعیه تصریح شده شخص مظنون از طریق صفحات اینترنتی با زنان ایرانی تبار تماس برقرار می کند و به احتمال قوی درصدد برقراری تماس دوباره با زنان دیگری است.

همزمان با انتشار این خبر پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان بررسی های خود متوجه شد متهم از طریق مرز ترکیه وارد کشور شده و در مسیر ارومیه به تهران قرار دارد. سرانجام ساعت 4 عصر 26 آبان متهم در نزدیکی تهران دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف صریح به ارتکاب جرم گفت: بسیاری از اخباری که در روزنامه ها و خبرگزاری های آلمان منتشر شده دروغ است. بنفشه همسر من است و انگیزه من از این کار خیانت او بود.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست به اتهام ضرب و جرح عمدی و نقص عضو پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و امید به زودی پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

 

منبع: مهر
برچسب ها: اعتراف ، جرم ، کیفرخواست ، جرح
نظرات بینندگان