arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۲۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

درخواست رضا یزدانی و مازیار فلاحی از قالیباف + عکس

در این مراسم که به همت معاونت امور هنری ‌، موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شده بود،‌ رضا یزدانی نیز به روی صحنه آمد و پس از دریافت لوح تقدیرش قطعاتی را برای حاضران اجرا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا یزدانی و مازیار فلاحی از شهردار تهران و مسئولان مربوط درخواست کردند که کنسرت‌های پاپ بار دیگر به برج میلاد بازگردد و در سالن همایش‌ها به روی صحنه برود.

به گزارش انتخاب، سالن همایش‌های برج میلاد تهران، شامگاه 8 خرداد ماه میزبان جمعی از جانبازان جبهه و جنگ بود که قرار بود شاهد اجرای رضا یزدانی و مازیار فلاحی باشند.

این اجرا در حالی به روی صحنه رفت که تعداد زیادی از جانبازان با ویلچر در ردیف اول سالن نشسته بودند و به همراه خانواده‌هایشان نظاره‌گر این اجرا بودند.

در ابتدای این اجرا، مازیار فلاحی به روی صحنه آمد و قطعاتی چون «تو رو دوست دارم»،«مجنون لیلی» ،«لیلا» و... را اجرا کرد.

او همچنین قطعه جدیدی را به نام «شانه‌های بی‌لباس» رونمایی کرد و آن را پیشکشی به جانبازان دانست.

قطعات مازیار فلاحی در این اجرا مورد تشویق حاضران قرار گرفت و او گفت: باعث افتخار من است که امشب برای جانبازان عزیز کشور اجرا می‌کنم. البته درخواستی از شهردار تهران دارم و آن هم این است که کنسرت‌های پاپ بار دیگر به برج میلاد بازگردند.

پس از اجرا این هنرمند، لوح تقدیری به پاس اجرای او در این شب از سوی معاونت هنری به او تقدیم شد.

در این مراسم که به همت معاونت امور هنری ‌، موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شده بود،‌ رضا یزدانی نیز به روی صحنه آمد و پس از دریافت لوح تقدیرش قطعاتی را برای حاضران اجرا کرد.

او نیز درخواست مازیار فلاحی را تکرار کرد و از مسئولان درخواست کرد که کنسرت‌های پاپ مانند گذشته در برج میلاد برگزار شوند.

او قطعه خلیج فارس را نیز شامگاه گذشته اجرا کرد و در حالی که پرچم ایران در پشت صحنه به نمایش و احتزاز درآمده بود‌، حاضران به صورت ایستاده رضا یزدانی را همراهی کردند.

در این مراسم احمد مسجد جامعی‌ رئیس شورای شهر تهران‌ و علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد حضور داشتند









منبع: ایسنا
برچسب ها: ویلچر ، صحنه ، همایش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
جانباز70 درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
0
11
صف اول کجاست؟
نظرات بینندگان