arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

نظر رضایی درباره راهکار اصلی رفع مشکلات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وحدت و همدلی احاد ملت و همراهی و همکاری همه جانبه احزاب و گروههای سیاسی در راستای حمایت از دولت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، راهکار اصلی برای رفع مشکلات موجود و غلبه بر ترفندها و توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر الیگودرز افزود: باید با بهره مندی از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود و با وحدت و همدلی، ضمن حمایت از سیاست های اصولی دولت، شرایط برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی کشور را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اقدام موثر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال جاری اشاره کرد و افزود: نامگذاری سال جاری تحت عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اقدامی مهم و موثر از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.

وی با اشاره به اهمیت تلاش برای تحقق شعار و سیاست محوری سال جاری در حوزه اقتصاد و فرهنگ، اظهار کرد: همه مردم و مسوولان باید با عزم ملی و مدیریت جهادی و حضور مداوم و اثرگذار در صحنه کار و تلاش، زمینه برای تحقق این شعار و سیاست محوری در سال جاری را فراهم کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی باید در به صورت ویژه در عرصه های اقتصادی و فرهنگی نمود داشته باشد، گفت: تحقق این مهم و کار و تلاش ملی با مدیریت جهادی در حقیقت عامل اصلی و موثر برای رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور است.

رضایی همچنین با اشاره به شرایط امروز کشور و جهان، افزود: اعمال تحریم های اقتصادی و سیاسی غرب علیه ایران، حرکتی سیاسی با هدف مقابله با اهداف و ارمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: اقدام غربی ها در بلوکه کردن دارایی های کشور و همچنین اعمال تحریم های گسترده، تنها با هدف فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی و ممانعت از رشد و توسعه کشور و نظام انجام شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: تحقق این سیاست های محوری و توجه به رویکردهای اقتصاد مقاومتی براساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهکار اصلی برای برون رفت از شرایط فعلی و سوق دادن کشور به سمت رشد و توسعه پایدار اقتصادی است.

به گفته وی، دراین زمینه باید از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های داخل کشور به ویژه قابلیت های نسل جوان و تحصیلکرده و نیروهای نخبه در مسیر رشد و تعالی کشور به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شرایط امروز، شرایط خاص و حساسی است، گفت: دشمن قصد دارد با اعمال تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی، مانع از رشد و توسعه کشور و نظام شود که راهکار مقابله با این ترفند دشمن، وحدت و همدلی همه احزاب و جریان های سیاسی ، بهره مندی از ظرفیت های داخلی و کار و تلاش با عزمی ملی و مدیریتی جهادی است.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم موجب شکست تمامی ترفندها و توطئه های دشمن خواهد شد، اظهار کرد: دراین زمینه، مهم ترین خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مستمر و موثر مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و کار و تلاش جهادی و خالصانه مسوولان برای خدمت به مردم و رشد و توسعه بیش از پیش کشور است.
نظرات بینندگان