arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳

آغاز خوب گیشه برای «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آخرین آمار فروش فیلم‌ها از زبان پخش‌کنندگان آنها اعلام شد.

فیلم «متروپل» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی بعد از 15 روز نمایش در 50 سینمای تهران و شهرستان، 250 میلیون فروش داشته است.

به گفته امیر قطبی از دفتر «فیلمیران» این فیلم تا پنجشنبه شب (8 خرداد ماه) 175 میلیون در تهران و 75 میلیون در شهرستان‌ها فروش داشته است.

مهدی صباغ‌زاده از موسسه پخش «نیمروز فیلم» از فروش فوق‌العاده خوب فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» ساخته روح الله حجازی خبر داد و بیان کرد: این فیلم در روز اول اکران خود تنها در سینمای «آزادی»، 10 میلیون تومان فروش داشته است و با توجه به اینکه تنها دو روز از اکران آن می‌گذرد، روز گذشته نیز 25 میلیون تومان فروش کرده است.

به گفته پخش کننده این فیلم، « زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در حال حاضر در 20 سینمای تهران که در روزهای آینده به 24 سینما هم می‌رسد و همچنین در 20 سینمای شهرستان به نمایش درآمده است.

حبیب اسماعیلی نیز از فروش 5 میلیارد و 900 میلیونی فیلم «طبقه حساس» خبر داد و بیان کرد: این فیلم در تهران سه میلیارد و 250 میلیون تومان و در شهرستان‌ها دو میلیارد و 650 میلیون تومان در 50 سینما فروش داشته است.

همچنین فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی طبق اعلام حبیب اساعیلی پخش‌کننده آن در 15 سینما‌ی تهران، 420 میلیون تومان و در25 سینمای شهرستان‌ها 140 میلیون تومان فروش داشته است.

مختاری دفتر «هدایت فیلم» درباره آخرین رقم فروش فیلم «اشباح» مهرجویی تا 8 خرداد ماه به ایسنا گفت: این فیلم در 10 سالن سینماهای تهران 110 میلیون تومان و در دو سینما در شهرستان 15 میلیون تومان فروش داشته است که مجموعا 125 میلیون فروخته است.

خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با پخش‌کننده «پنج ستاره» ساخته مهشید افشارزاده برای دریافت آمار فروش است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان