arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳

نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید شهادت سردار اسکندری را تسلیت گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی، عروج ملکوتی جانباز و سردار رشید سپاه اسلام شهید ˈحاج عبداله اسکندریˈ را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد علی شهیدیˈ در این پیام خطاب به خانواده این شهید آورده است: هر کجا بیرق راستی در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می خورد، این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ ˈ عند ربهم یرزقون ˈ می رساند.

نماینده ولی فقیه افزود: اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عج)، نایب ایشان مقام معظم رهبری و امت شهید پرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

ˈبه یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید.ˈ

بر اساس این گزارش، ˈامیر شاه حسینیˈ مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز یکشنبه با حضور در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج عبدالله اسکندری که با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار ، فرماندهان کشوری و لشکری و ائمه جماعات برگزار شده بود به نیابت از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شرکت و این پیام را قرائت کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان