arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۳

کی‌روش: مذاکرات به نتیجه نرسید/ من تصمیم گرفته ام در ایران نمانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


کارلوس کی‌روش اعلام کرد قصد ندارد پس از پایان جام جهانی در ایران بماند.

قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی به پایان می‌رسد و فدراسیون فوتبال ایران تاکنون قرارداد این مربی را تمدید نکرده است.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران درباره آینده‌اش در این تیم به روزنامه پابلیکوی پرتغال گفت: پس از پایان جام جهانی از سرمربی‌گری تیم ملی ایران کناره‌گیری خواهم کرد. سران فدراسیون فوتبال ایران به من پیشنهاد دادند تا در این تیم بمانم در واقع آن‌ها قصد داشتند تا من در این سمت باقی بمانم اما دولت حمایت کافی برای ماندن من در ایران نکرد و این کاملا مشخص است. در واقع مشخص شد که سرنوشت من در تیم ملی ایران به پایان رسیده به دلیل شرایط مالی نمی‌توانم در تیم ملی فوتبال ایران بمانم.

کی‌روش ادامه داد: مذاکرات من با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و من تصمیمم را گرفته‌ام که در تیم ملی ایران نمانم.

تیم ملی ایران با هدایت کی‌روش در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر نیجریه به تساوی بدون گل رسید و اکنون خودش را برای بازی با آرژانتین آماده می‌کند. سرمربی 61 ساله تیم ملی ایران درباره مصاف با آرژانتین در دومین بازی جام جهانی گفت: آرژانتین تیم بزرگ و معتبری است و پیدا کردن تیمی غیر از آرژانتین با این کیفیت کار آسانی نیست. آن‌ها در بین 5 تیم برتر جهان هستند. در صورتی می‌توانید با آرژانتین رقابت کنید که 20 سال خودتان را برای آن آماده کنید. اکنون هدف ما این است که بازیکنان‌مان از لحاظ فیزیکی و روحی آماده بازی شوند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان