arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۳

سموم ایتالیایی موش‌های تهرانی را کشتند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به داروها و سموم جدیدی که از ایتالیا وارد کرده‌ایم در 5 ماه گذشته درخصوص مبارزه با جانوران موذی، از شهروندان اعتراضی مبنی بر مشهود بودن موش‌ها در سطح شهر نداشته‌ایم.

مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با فارس، درباره خوردن ریشه‌های درختان توسط موش‌ها اظهار داشت: هیچکدام از این موارد مبنای علمی و کارشناسی و تحقیقاتی ندارد افرادی که این اظهار نظرات را می‌کنند اظهاراتشان علمی و کارشناسی نیست.

وی ادامه داد: وضعیت مبارزه با جانوران موذی خوب است و شرکت ساماندهی تیمی را در این خصوص تشکیل داده و اقدامات خوبی در چند ماه گذشته صورت گرفته است.

عبداللهی خاطر نشان کرد: با توجه به داروها و سموم جدیدی که وارد کرده‌ایم در 5 ماه گذشته درخصوص مبارزه با جانوران موذی از شهروندان اعتراضی مبنی بر مشهود بودن موش‌ها در سطح شهر نداشته‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: با توجه به نشست‌های با مراکز پژوهشی و دانشگاهی داریم در خصوص جانوران موذی به داروها و روش‌های جدیدی دست پیدا می‌کنیم و در آینده‌ای نزدیک وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سموم جدید برای مبارزه با جانوران موذی (موش‌ها) از کدام کشور وارد شده است گفت: به احتمال زیاد این سموم از کشور ایتالیا وارد شده است.
نظرات بینندگان