arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۸۹

بیانیه 223 نماينده: كاسه صبر ملت از مدارا در برابر موسوي و كروبي لبريز شده

بيانيه 223 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در خصوص مسائل اخير امروز - سه‌شنبه - در صحن علني مجلس شوراي اسلامي توسط دهقان قرائت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بيانيه 223 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در خصوص مسائل اخير امروز - سه‌شنبه - در صحن علني مجلس شوراي اسلامي توسط دهقان قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، متن اين بيانيه به شرح ذيل مي‌باشد:

ملت بزرگ ايران، در حالي كه پژواك فرياد ضداستعماري و ضد استبدادي امام خميني(ره) و بازتاب قيام و انقلاب اسلامي ملت ايران پس از گذشت 32 سال از تونس و مصر در فضاي جهان اسلام پيچيده و بيداري اسلامي اركان سلطه آمريكا و اسراييل را در منطقه به لرزه افكنده است.

آقايان كروبي و موسوي با دعوت به تظاهرات به بهانه‌ي حمايت از مردم مصر و در حقيقت براي خدمت به آمريكا و اسراييل بار ديگر فتنه‌اي به راه انداخته‌اند و آب به آسياب دشمنان اسلام و مسلمانان ريختند و براي رسانه‌هاي غربي و آمريكايي خوراك تبليغاتي تهيه كردند در حالي كه همگان قيام‌ها و انقلاب‌هاي امروز ملت‌هاي مسلمان منطقه را در برابر حكام خودفروخته و مستبد الهام گرفته از انقلاب اسلامي ايران مي‌دانند و در حالي كه امريكا و اسراييل و نوكران منطقه‌اي آنها به صراحت و با نگراني مكررا اعلام مي‌كنند كه مي‌ترسند در مصر و تونس و ديگر كشورهاي اسلامي حكومتي نظير جمهوري اسلامي ايران به قدرت برسد.

اين آقايان كه در ماهها و هفته‌هاي قبل از انتخابات سال 88 مدعي پيروي و اطاعت از امام (ره) بودند امروز كاري مي‌كنند كه باعث خوشحالي آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها مي‌شود و مورد تاييد و تشويق آنها قرار مي‌گيرد. از آقايان كروبي و موسوي بايد پرسيد آيا حضور دهها ميليون نفر از مردم مسلمان ايران در راهپيمايي اقيانوس گونه‌ي ملت در 22 بهمن امسال و حمايت اين مردم از انقلاب مصر و تونس كافي نبود كه شما خواستيد با دعوت به تظاهرات ديگري در 25 بهمن ميدان را براي توطئه‌ي منافقين و سلطنت طلب ها و ديگر مزدوران بيگانه و ضد انقلاب آماده كنيد و از اين تجمع پراكنده‌ي حداكثر چند هزار نفري جز خدمت به دشمنان چه ترفي بستيد.

آقاي كروبي و آقاي موسوي مگر شما در روز قدس سال 88 دعوت به تظاهرات و راهپيمايي نكرديد؟ مگر نوكران و فريب خوردگان آمريكا و اسراييل در آن روز در حمايت از شما شعار نه غزه نه لبنان سر ندادند؟ پس چه شده است كه امروز به ياد مردم مصر افتاده‌ايد كه بزرگترين منشاء ‌اعتراض آنان به حكومت نامبارك حسني مبارك، كامل كردن محاصره‌ي غزه با بستن گذرگاه رفح و حمايت همه جانبه از اسراييل و اطاعت كامل از آمريكا بوده است.

در اين هنگام نمايندگان با سر دادن شعار مرگ بر موسوي و كروبي و خاتمي از بيانات حمايت كردند.

آيا از اين بازي مفتضح و ننگ آور خود شرم نمي كنيد و تصور مي‌كنيد هنوز نزد مردم مسلمان و انقلابي ايران آبرويي داريد؟ آيا راهپيمايي مردم در نهم دي ماه 88 كافي نبود تا بدانيد شما جز حبابي بر سر درياي طوفاني مردم نيستيد.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي مسئوليت مستقيم حادثه‌ي شهادت يك دانشجويي بسيجي را در روز 25 بهمن 89 در تهران و نيز ساير خسارت‌هاي وارده و بهره‌برداري دشمنان از اين حركت ضدمردمي و ضداسلامي و ضد انقلابي را متوجه آقايان كروبي و موسوي مي‌دانيم، و معتقديم كاسه صبر ملت از مدارا در برابر اين آقايان لبريز شده و همگان خواستار اعمال اشد مجازات نسبت به اينان هستند.

در اينجا نمايندگان شعارهايي چون "الله اكبر"، "موسوي و كروبي اعدام بايد گردد"، " هاشمي هاشمي بصيرت بصيرت" سر دادند.

ما از همه‌ي كساني كه در عالم سياست خود را انقلابي مسلمان و مردمي مي‌دانند و تاكنون موضع صريح در برابر آقايان كروبي و موسوي نگرفته‌اند و رفتار بيگانه پسند آنان را محكوم نكرده‌اند مي‌خواهيم با صراحت از اينها اعلام بيزاري كنند و بدانند كه اگر در اين كار كوتاهي كنند نزد مردم جايگاه و اعتباري نخواهند داشت.

به گزارش ايسنا، در اين زمان نمايندگان شعارهايي چون "الله اكبر خامنه‌اي رهبر"، "مرگ بر ضدولايت فقيه، مرگ بر آمريكا" را سر دادند.

پيام ما نمايندگان مجلس كه همان پيام ملت ايران است، به مردم آزاده مصر و تونس و ساير ملت‌هاي مسلمان و بيدار منطقه اين است كه اين حركت‌هاي مذبوحانه را از قبيل همان توطئه‌هاي آمريكا و اسراييل بدانند و اطمينان داشته باشند كه ملت بزرگ و انقلابي و مسلمان و شهيد پرور ايران كه پرچم‌دار و پيشاهنگ مبارزه با آمريكا و اسراييل است پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامي كه سخنان شجاعانه و صريح ايشان را در نماز جمعه‌ي 15 بهمن ماه 89 در تهران شنيده‌ايد گام برمي‌دارند، و هرگز در حمايت از انقلاب‌هاي شما كوتاهي نخواهند كرد و به مزدوران آمريكا و اسراييل اجازه نخواهند داد مسير انقلاب‌هاي شما را با توطئه‌هاي خود منحرف سازند.

درود خدا بر مردم به پا خواسته‌ي مصر و تونس و درود خدا بر شهداي انقلاب اين دو كشور و ننگ و نفرت بر آمريكا و اسراييل و نوكران و مزدوران آنها و همه‌ي آنان كه با فتنه‌گري و توطئه‌ در خدمت آنها قرار دارند.

در اين هنگام نمايندگان شعارهايي چون " الله اكبر خامنه‌اي رهبر"، "مرگ بر ضد ولايت فقيه"، "مرگ بر آمريكا"، "مرگ بر انگليس"، "مرگ بر منافقين و كفار"، "هاشمي هاشمي بصيرت بصيرت"، را سر دادند.

در پايان ما نمايندگان هم‌چنين از كميته‌ي تشكيل شده در مجلس شوراي اسلامي مي‌خواهيم هر چه سريع‌تر دست‌هاي پيدا و پنهان منافقان و سلطنت طلبان و مزدوران آمريكا و اسراييل در توطئه‌ي ناكام اخير را برملا ساخته و به ملت ايران معرفي نمايند.

هم‌چنين اعضاي فراكسيون زنان و خانواده مجلس شوراي اسلامي طي بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن اقدامات اخير در روز گذشته از رهبر معظم انقلاب و ملت ايران تشكر كردند و با شعار "مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسراييل" بيانيه‌ي خود را به پايان رساندند.
نظرات بینندگان