arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۳
حجت الاسلام راشدی خبر داد:

تشکیل گروه ناصحین برای برخورد با بدحجابی در چالوس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام محمد مهدی راشدی عصر پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، با اشاره به تشکیل گروه ناصحین گفت: این گروه متشکل از افرادی هستند که در گروههای سه یا چهار نفره برای تذکر دادن به افراد بدحجاب در خیابان ورود پیدا می کنند.

وی همچنین خواستار حمایت تمامی دستگاه های ذیربط شد و گفت: تمامی دستگاه ها باید از این حرکت حمایت و پشتیبانی کنند و باید در بحث تبلیغات شهری در رابطه با عفاف وحجاب ورود پیداکنیم.

حجت الاسلام راشدی گفت: باید سعی کنیم با استفاده از این ماه مبارک رمضان از مشکلات و گرفتاری های اخلاقی دور شویم و فضایل خوب را در طول سال حفظ کنیم.

وی افزود: هرکس در جامعه به هدف ترویج بی بندباری، اعمال زشت و فسق و فجور بپردازد خداوند با سخت ترین واژه با آن برخورد می کند، زیرا ترویج این اعمال باعث خشم خدا می شود و نتیجه این اعمال و در راه شیطان وارد شدن سبب تباهی می شود و لذا مردم باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند.

راشدی گفت: اگر لطف خداوند نباشد هیچ خانواده ای از شر شیطان در امان نیست زیرا امروزه دشمنان با عناوین مختلف به جان ملت مسلمان افتاده اند و  ترویج بی بند باری و فساد می کنند.

وی در آخر با اشاره کرد: راهپیمایی بزرگ فردا  بعد از نمازجمعه در خصوص عفاف وحجاب از جلوی نماز جمعه تا سازمان تبلیغات برگزار می شود و حضور مردم بخصوص بانوان در این مراسم، نشان از حفظ حرمت و عظمت حجاب است.

محمد ناصر زندی فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه امروزه بی حجابی و بدحجابی از دغدغه های جامعه است گفت: برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی باید ریشه یابی کنیم و علت آن را در خانواده ها وجامعه بررسی کنیم.

فرماندار چالوس افزود: اگر این موضوع دقیق تر کارشناسی نشود نمی توان کار مفیدی انجام داد و باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
غیر قابل انتشار: ۰
عزيز محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
1
0
با عرض سلام امت حزب الله هرهفته يكبار بايد جاهائي را كه تفرجگاه درست شده و جولانگاه بدحجابي و بي بندو باري قرار گرفته بايد بصورت راهپيمائي و كمك نيروي انتظامي آنجا را از لوث وجود آنان پاك كرد زيرا تعداد آنان يكي دوتا نيستند فقط بويسله امت حزب الله بايد كاسه و كوزه آنان را بر سرشان خرد كرد. امام رحمة الله فرمودند: همه ما بايد فداي اسلام بشويم
نظرات بینندگان