arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۹۷۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۳

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه برنامه ورزشی 2014: پرونده تیم ملی فوتبال را نبندید

دارابى افزود: رسانه ملى در حوزه صدا، سیاسى، برون مرزى و به طور ویژه در سیما اهتمام ویژه به جام جهانى فوتبال داشته است.وى با تقدیر از مدیریت شبكه سه، گروه ورزش شبكه، تیم 2014 را تیمى حرفه‌اى، كاربلد و عاشق كار برشمرد و از عادل فردوسى پور، رضا جاودانى، میثاقى و سایر گزارشگران تقدیر و آن‌ها را از سرمایه‌هاى ارزشمند در حوزه ورزش و رسانه برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیما در بازید از پشت صحنه برنامه ورزشی 2014 از عادل فردوسی پور و همکارانش در تهیه و تولید این برنامه تلویزیونی در طول مدت مسابقات جام‌جهانی تقدیر کرد. در ابتدای این دیدار که با حضور علی دارابی و مجید زین العابدین در استودیو پخش برنامه تلویزیونی 2014 صورت گرفت، فردوسی پور بخش‌های مختلف و همکاران خود در تهیه و تولید این برنامه را معرفی کرد.

به گزارش انتخاب؛ معاون سیما با تشكر از اقدامات انجام شده گفت: برخى كشورها كه تیم ملى آنها در جام جهانى حضور داشت تنها امتیاز چهار بازى را براى پخش خریدارى كردند در حالی كه رسانه ملى تمام ٦٤ بازى را خریدارى و از شبكه‌های سوم، ورزش و HD پخش كرد تا هموطنان عزیز به خصوص جوانان و مشتاقان فوتبال بتوانند در عالى‌ترین سطح بازی‌ها را تماشا كنند.

دارابى افزود: رسانه ملى در حوزه صدا، سیاسى، برون مرزى و به طور ویژه در سیما اهتمام ویژه به جام جهانى فوتبال داشته است.وى با تقدیر از مدیریت شبكه سه، گروه ورزش شبكه، تیم 2014 را تیمى حرفه‌اى، كاربلد و عاشق كار برشمرد و از عادل فردوسى پور، رضا جاودانى، میثاقى و سایر گزارشگران تقدیر و آن‌ها را از سرمایه‌هاى ارزشمند در حوزه ورزش و رسانه برشمرد.معاون سیما در ادامه سخنان خود تاکید کرد که طراحی جدول پخشی که هم در برگیرنده پخش مسابقات جام جهانی، هم مسابقات جهانی والیبال و هم سریال‌ها و ویژه برنامه‌های سحر و افطار باشد، کار بسیار مشکلی بود که خوشبختانه با درایت دوستان در شبکه سه این اتفاق به خوبی افتاد.

دارابی همچنین خطاب به فرودسی پور عنوان کرد: آقای فردوسی‌پور کارتان حرفه‌ای است. کارشناسان به درستی انتخاب شده‌اند، آیتم‌های جذابی تدارک دیده‌اید و اطلاعاتی که درباره کشورهای مختلف شرکت کننده در جام جهانی به مخاطب ارائه می‌دهید، بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد. اطلاعاتی که کارشناسان ارائه می‌دهند نیز بر هم افزایی مخاطبان اضافه می‌کند. این شور و نشاط همواره در طول برنامه‌ها با شما بود و همین باعث شد مخاطب هم که در ساعات پایانی برنامه را دنبال می‌کند، با اشتیاق پای تلویزیون بنشیند.وی افزود: واکاوی و گفت‌وگو با اعضای تیم ملی نیز گام بلند دیگری بود که با دقت آن را برداشتید. پیشنهاد من این است که پرونده تیم ملی و بررسی آن بسته نشود و هم زمان با آغاز مسابقات لیگ جدید، در برنامه 90 هر هفته به موضوع تیم ملی به طور ویژه بپردازید.

معاون سیما در ادامه سخنان خود گفت: من امشب به احترام شما اینجا آمده‌ام تا به شما خسته نباشید و خداقوت بگویم. بگویم واقعا مردم از دیدن برنامه شما خوشحال هستند و برنامه فوق العاده پربیننده است.وی یادآور شد: ارسال میلیون‌ها پیامک مردم به این برنامه، گویای دیده شدن و قدردانی مخاطبان از تلاش‌های خوب و ارزنده همکاران برنامه 2014 است.در پایان، زین العابدین مدیر شبکه سه سیما نیز گفت: برنامه ریزی برای ویژه برنامه‌های جام جهانی از اردیبهشت ماه صورت گرفت و ما جلسات متعددی به این منظور داشتیم و خوشبختانه برنامه‌ها با موفقیت و طبق برنامه‌ریزی جلو رفتند و در این میان حمایت‌های شما به عنوان معاون سیما پشتوانه محکمی برای ما در تولید این برنامه بود.

منبع: آرمان
برچسب ها: پشت صحنه ، پرونده ، لیگ ، جام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
4
این مدیران از فوتبال چه می فهمند؟ اصولا ارزشی برای فکر و هیجان و سرگرمی مردم قائل نیستند و در رابطه با رسانه ملی بیشتر به دو چیز توجه می کنند اول درآمدزایی غیر مشروع از طریق پخش یاوه گویان در پیام های بازرگانی و دوم استفاده ابزاری برای جلب مخاطب فقط بدلیل انحصاری بودن پخش وگرنه سیما ورشکسته ای بیش نیست. به راستی این سیمای بدنام که مدیرانش اصلا اعتقادی به این برنامه ها ندارند چرا باید اینقدر حمایت شوند مگر افراد فریخته و متخصص و قابل قبول کم داریم؟ آیا از انحطاط آتی ساختارهای مصنوعی نمی ترسید؟
نظرات بینندگان