arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۲۳ تير ۱۳۹۳

دومین حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ آماده باش ارتش لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اقدام روستاهای "زبقین"، "الحنیه" و "القلیله" در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


نیروهای اسرائیلی صبح امروز (دوشنبه) برای دومین بار در پی حمله موشکی از جنوب لبنان این منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

به گزارش انتخاب، به نقل از شبکه خبری المیادین، منابع امنیتی اعلام کردند که به دنبال شلیک دو موشک از جنوب این کشور به سمت شمال اراضی اشغالی، نیروهای رژیم صهیونیستی جنوب لبنان را مورد پنج حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

به گزارش منابع مذکور، این دو موشک از جنوب شهر "صور" به سمت اراضی اشغالی شلیک شده بود و هیچ طرفی هنوز مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به این اقدام روستاهای "زبقین"، "الحنیه" و "القلیله" در جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

به گزارش منابع خبری، عصر یکشنبه آژیرهای خطر در مناطق "حیفا"، "نهاریا" در الجلیل در مرز با لبنان به خاطر شلیک دو موشک "گراد" به صدا درآمد.

از سوی دیگر، به گزارش المیادین، در پی تلاش افراد مسلح برای سلطه به گذرگاه "الدره"، درگیری‌های شدیدی در این منطقه رخ داد.

در همین راستا، شبکه العربیه اعلام کرد که موشکی از سوریه به سمت بلندی‌های جولان شلیک شده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی نیر در واکنش به این اقدام یک پایگاه نظامی نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار دادند.

در این راستا منابع میدانی در جنوب لبنان به روزنامه الشرق الاوسط گفتند: ارتش لبنان تدابیر امنیتی خود را در منطقه افزایش داده و همزمان تجهیزات نظامی خود را در طول خط آبی مستقر کرده است تا مانع از هرگونه ناامنی شود.

نیروهای یونیفل نیز در کنار ارتش به گشت زنی می‌پردازند و در عین حال اسرائیل و لبنان را به خویشتن‌داری فراخوانده‌اند.

این در حالی است که آرامش شکننده ای در منطقه جنوب لبنان برقرار است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان