arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

ظریف: حریف دست و پا بسته ای در برابر روسیه و برزیل نخواهیم بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


لیبروی تیم ملی والیبال ایران در آستانه مرحله نهایی مسابقات لیگ جهانی والیبال تاکید کرد: حریف دست و پا بسته ای در برابر روسیه و برزیل نخواهیم بود.

فرهاد ظریف  اظهار کرد: شرایط خوبی در تمرینات داشتیم. همه بازیکنان با آمادگی کار را دنبال کردند. ما در دور نهایی کار آسانی نداریم. اما حریف دست و پا بسته ای هم برابر روسیه و برزیل نیستیم. ما مثل همیشه برای ارائه یک بازی خوب به میدان می رویم.

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: مطمئن هستم بازی خوب همیشه با نتیجه هم همراه می شود. روسیه دفاع خیلی خوبی دارد و خوب هم سرویس می زند. باید بتوانیم برابر این تیم توپ گیری های خوبی داشته باشیم و با تمام توان کار کنیم. روسیه قهرمان لیگ جهانی و المپیک است و در دور نهایی هم می داند که نباید امتیاز بدهد.

وی افزود: ما برای مردم تلاش می کنیم. پاداش تلاش بازیکنان هم رضایت مردم است. البته همین که مسئولان از جمله وزیر ورزش برای حمایت از تیم ملی حاضر شدند، خیلی خوب است. امیدوار هستیم که در مرحله نهایی هم طوری کار کنیم که انتظارات برآورده شود.

لیبروی تیم ملی تاکید کرد: البته نباید فراموش کنیم که حریفان ایران در دور نهایی بسیار قدرتمند هستند. بازی با این تیم ها اصلا آسان نیست. سطح انتظارات از تیم ملی بسیار بالا رفته و مردم از بازیکنان فقط برد می خواهند. مطمئن باشید ما هم در هر مسابقه تنها برای پیروزی کار می کنیم. اما در والیبال چیزی قابل پیش بینی نیست. از مردم می خواهم ما را دعا کنند تا شرمنده آن ها نشویم.


منبع: ایسنا
برچسب ها: المپیک ، حریفان ، لیگ ، والیبال
نظرات بینندگان