arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۳

کارگردان «آی با کلاه، آی بی‌کلاه» راهی بیمارستان شد

عباس غفاری، مدیر‌ روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نیز درباره اجرای این نمایش گفت: «امیدوارم بعد از مرخص‌‌شدن این هنرمند از بیمارستان بتوانیم به زودی میزبان او در صحنه تئاتر به عنوان کارگردان باشیم. آقای طاهری هم قول داد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا شرایط اجرای این نمایش فراهم شود.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارگردان شناخته‌شده تئاتر که قرار بود برای پاییز نمایش «آی با‌کلاه ‌آی بی‌کلاه» را به صحنه ببرد چندی پیش گرفتار خونریزی شدید معده شده بود که در حال حاضر سطح هوشیاری‌اش از ضعیف به نرمال رسیده و حالش رو به بهبود گزارش شده است.

به گزارش انتخاب؛ والی، کارگردان نمایش «آی با کلاه، ‌آی بی‌کلاه» چند روز پیش بر اثر خونریزی شدید معده در بیمارستان ایرانشهر بستری شد. او در ابتدا سطح هوشیاری‌اش ضعیف بوده اما خوشبختانه مسوول سی‌سی‌یو بیمارستان روز گذشته حال او را رو به بهبود اعلام کرد و گفت: «در حال حاضر هوشیاری‌شان در سطح نرمال قرار دارد اما فعلا تحت‌نظر هستند و مشخص نیست چه زمانی به بخش عمومی منتقل می‌شوند.» عباس غفاری، مدیر‌ روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی نیز درباره اجرای این نمایش گفت: «امیدوارم بعد از مرخص‌‌شدن این هنرمند از بیمارستان بتوانیم به زودی میزبان او در صحنه تئاتر به عنوان کارگردان باشیم. آقای طاهری هم قول داد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا شرایط اجرای این نمایش فراهم شود.»

«آی با کلاه، ‌آی بی‌کلاه» پیش از این در سال 1346 توسط او و با بازی عزت‌الله انتظامی، پرویز فنی‌زاده، علی نصیریان، منوچهر فرید و مهین شهابی در تالار سنگلج به روی صحنه رفته بود. والی نیز برای به روی صحنه‌بردن دوباره این نمایش امیدوار بود دوستان قدیمی‌اش که در گروه تئاتر ملی حضور داشتند مانند علی نصیریان و جمشید مشایخی در این نمایش بازی کنند. او پیش از بیماری‌اش در این‌باره  گفت: «علی نصیریان در اجرای قبلی من از آی باکلاه  آی بی‌کلاه نقش پدر را در سنی خیلی مسن‌تر از خودش بازی کرده بود و الان فکر می‌کنم برای این نقش گزینه بسیار مناسبی است. به همین دلیل علاقه‌مند به بازی ایشان در این نمایش هستم. اما باز هم حضور این دوستان در نمایش بستگی به نظر و زمان خودشان دارد.» این کارگردان تئاتر تاکنون کارگردانی نمایش‌هایی چون «پالتو»، «آی با‌کلاه‌ آی بی‌کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» را برعهده داشته است.

منبع: شرق
برچسب ها: تئاتر ، کارگردان ، گاو ، سی سی یو
نظرات بینندگان