arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳

قدردانی دفتر رییس‌جمهوری از مردم استان خراسان رضوی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر رییس‌ جمهوری در پیامی با قدردانی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم مؤمن و ولایتمدار استان خراسان رضوی از کاروان دولت تدبیر و امید، تاکید کرد: بی شک دولت تدبیر و امید با استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج(ع) و همچنین حمایت ها و مشارکت های بی دریغ مردم این استان درتحقق خواسته های به حق آنان و نیز برون رفت از تنگناهای موجود، کوششی مضاعف خواهد داشت.

متن کامل پیام به این شرح است:

حماسۀ همراهی، همدلی و شکوه دیدار و گفتگو با مردم بزرگوار استان خراسان رضوی، امید و دلگرمی و همچنین تعهد و مسئولیت مجموعۀ دولت خدمتگزار را در آستانۀ دومین سال خدمت، برای توسعه و پیشرفت این خطۀ گهربار دو چندان کرد.

خراسان رضوی به برکت وجود حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و برخورداری از قابلیت های فراوان از جمله ظرفیت های زیارتی و گردشگری، پشتوانۀ فرهنگی و تاریخی بسیار غنی، موقعیت جغرافیایی ممتاز، تنوع اقلیمی، معادن، کشاورزی و دامداری از استان های مستعد پیشرفت و از پشتوانه های اصلی اقتصاد و فعالیت های اجتماعی کشور است. اما نیازمند توجه بیشتر به برخی نارسایی ها در شبکه های زیربنایی است.

بی شک دولت تدبیر و امید با استعانت از عنایات حضرت ثامن الحجج(ع) و همچنین حمایت ها و مشارکت های بی دریغ مردم این استان درتحقق خواسته های به حق آنان و نیز برون رفت از تنگناهای موجود، کوششی مضاعف خواهد داشت.

به پاس حضور پرشور و استقبال گرم و پرمعنای مردم ولایتمدار این استان از کاروان دولت تدبیر و امید؛ برخود فرض می دانیم از اقشار مختلف مردم، نمایندۀ محترم ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه محترم مشهد و ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای نظامی و انتظامی، گروه های سیاسی و اجتماعی و همه زنان و مردان با همّت و قدرشناس استان تقدیر و تشکر کنیم.

امید است استعدادهای این سرزمین معنوی که عطر ولایت همواره از مناره های نورانی آن، طراوتی تازه به جان ها می بخشد، در سایۀ الطاف الهی و تدبیر و تلاش بیشتر مسئولان، هرچه زودتر شکوفا گردد و اقدامات دولت با همراهی مردم کاستی ها را برطرف کند.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان