arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۰۵۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

حمید درخشان: پرسپولیس بیمار است و نیاز به اکسیژن دارد/ علی دایی اسطوره فوتبال ایران بوده

سرمربی جدید پرسپولیس افزود: جا دارد از کسانی که قبلا در این تیم کار کرده اند تشکر کنم. علی دایی اسطوره فوتبال ایران بوده و همیشه قابل احترام است ولی فوتبال حرفه ای است. شما یک روز هستید و یک روز نیستید. یک مربی حرفه ای همیشه چمدانش را پشت در می گذارد تا هر موقع که بخواهند باید برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمید درخشان در نشست خبری پیش از بازی تیم پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان درباره حضورش در این تیم اظهار کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم بودند. این باعث مباهات من است که به عنوان یک عضو کوچک خانواده، به این تیم برگشته ام. در واقع من به خانه خودم برگشتم.

به گزارش انتخاب؛ وی افزود: من آمده ام تا به پرسپولیس کمک کنم و تا آنجا که در توانم باشد برای سربلندی پرسپولیس تلاش و کوشش می کنم. برای سربلندی پرسپولیس یک لحظه هم پا عقب نمی گذارم.

سرمربی جدید پرسپولیس افزود: جا دارد از کسانی که قبلا در این تیم کار کرده اند تشکر کنم. علی دایی اسطوره فوتبال ایران بوده و همیشه قابل احترام است ولی فوتبال، حرفه ای است. شما یک روز هستید و یک روز نیستید. یک مربی حرفه ای همیشه چمدانش را پشت در می گذارد و هر موقع که بخواهند باید برود.

درخشان تاکید کرد: از من خواستند به پرسپولیس کمک کنند و امیداوارم باعث سربلندی این تیم شوم. می دانید پرسپولیس شرایط خوبی نداشته و نتایج خوبی نگرفته است این تیم از هفت بازی نتایج خوبی نگرفته و امتیازات جالبی کسب نکرده است و شرایط خوبی برای مسابقه ندارد ولی امیدوارم بعد از بازی فردا گام های مثبتی را برداریم و با تمرین و برنامه هایی که دارم پرسپولیس به اقتدار همیشگی برسد.

وی در پاسخ به این سوال که ایا با حضور در پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول نکرده اید گفت: اعتقاد شخصی من این است که اگر می خواهید موفق شوید باید ریسک کنید. من از قبل تجربیات دارم مثل حضور در تیم شهرداری تبریز که این تیم را در رده هفدهم جدول تحویل گرفتم و در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول کسب کرد. حتی دو بازیکن هم به تیم ملی فرستادم. امیدوارم در پرسپولیس هم بتوانم موثر باشم.

درخشان تاکید کرد: کار سختی در پرسپولیس دارم و ریسک کردم که به این تیم آمدم ولی از طرف دیگر به کارم اعتقاد دارم و مطمئنم می توانم به پرسپولیس کمک کنم. می دانم کنار پرسپولیس حاشیه های زیادی وجود دارد و خیلی از دوستانی که هستند نمی خواهند این تیم موفق شود ولی تلاش می کنم باعث سربلندی این تیم بشوم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا تضمین قهرمانی پرسپولیس را در پایان فصل می دهید یا خیر گفت: باید به شما بگویم هیچ مربی عاقلی وقتی هدایت تیمی را قبول می کند تضمینی برای قهرمانی نمی دهد. فوتبال آنقدر فراز و نشیب دارد که هیچ ضمانتی نمی توان داد. پرسپولیس الان جایگاه خوبی ندارد و اگر بخواهیم بگوییم پرسپولیس را قهرمان می کنیم در واقع خودمان را گول می زنیم.

درخشان افزود: پرسپولیس بیمار است و مشکلات زیادی دارد. امیدوارم پله پله اکسیژن را به دهان پرسپولیس برسانیم تا این تیم یک نیروی جدید بگیرد و به جایگاه واقعی خود برسد.

وی درباره شیوه برکناری سرمربی پیشین پرسپولیس که باعث انتقاد خیلی‌ها شد، تصریح کرد: من با شما موافقم ولی وارد حاشیه نمی شوم. من از جریان خبر نداشتم. به من اطلاع دادند که 24 ساعت قبل حکم را به رحیمی داده‌اند و او باید به کادرفنی حکم را می‌داده.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی  به من حکم دادند. اگر می‌دانستم این عزیزان سر تمرین هستند اصلا به آنجا نمی‌رفتم.

درخشان همچنین درباره اینکه مردم احساس می‌کنند بازی خورده‌اند، در حالی که بازیکنان هفت هفته است پول نگرفته و رئیس هیات مدیره از درب پشتی وارد ورزشگاه می‌شود، گفت: ما برای مردم تلاش می‌کنیم. این تیم متعلق به مردم است. من اطلاعاتی از مسائل اسپانسر ندارم.

وی افزود: بنده اگر انتقادی داشتم مسئله فنی بوده است. پرسپولیس خوب بازی نکرده و امتیاز هم گواه است. پرسپولیس باید فوتبال خوبی را ارائه می‌داد. ما اگر انتقاد کردیم دلیلش این بود که به عنوان یک پرسپولیسی نمی‌خواستیم این تیم اینجای جدول باشد.

درخشان در ادامه یادآور شد: وقتی یک تیم از هفت بازی، هشت امتیاز می‌گیرد، این نشان می‌دهد که بار فنی خوبی نداشته است. آیا نباید نسبت به این تیم انتقاد کرد؟ فردا اگر من هم نتوانم نتیجه بگیرم، قطعا منتظر انتقادات همه هستم و باید با جان و دل بپذیرم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که دستیاران شما چه کسانی هستند، گفت: من فعلا دو نفر را به تیم آورده ام. حسین عبدی و نادر باقری و البته مسعود مومنی را هم به عنوان مربی بدنساز به تیم اضافه کرده‌ام. به دو، سه پرسپولیسی دیگر هم پیشنهاد داده‌ام که هنوز جوابی به من نداده‌اند. منتظرم آنها به من پاسخ بدهند.

وی درباره اینکه حضورش در پرسپولیس در شرایط بسیار بحرانی بوده است که این مسئله باعث دو دستگی بین هواداران خواهد شد، تصریح کرد: من بحران‌های بدتر از این را دیده‌ام. زمانی که پروین از پرسپولیس رفت و من تیم را تحویل گرفتم، فشار زیادی روی من بود ولی با آن تیم قهرمان شدم. 13 سال و 6 ماه در تیم ملی بازی کردم و اگر بازی‌ها رفت و برگشت بود، بیشتر از بعضی از آقایان سابقه ملی داشتم. اگر امروز هم به پرسپولیس آمده‌ام، فقط برای کمک کردن است و هواداران باید به من کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره حکم موقت بودن حضورش در پرسپولیس، اظهار کرد: حکم موقت یک روزه، پنج ساله و حتی 10 ساله داریم.

درخشان در پاسخ به این سئوال که از چند روز پیش می‌دانستید سرمربی پرسپولیس می‌شوید، گفت: من 48 ساعت قبل متوجه شدم و قسم می‌خورم فقط برای کمک به پرسپولیس آمدم.

وی درباره اینکه نتیجه فردا در بازی با نفت مسجد سلیمان را باید به حساب وی یا علی دایی گذاشت، گفت: امروز فقط حدود 20 دقیقه با تیم پرسپولیس کار کردم. هیچ کاری انجام ندادم. فردا اگر تیم ببرد، تلاش عزیزانی است که قبلا در تیم بوده‌اند. هیچ کاره بوده‌ام ولی از روز شنبه تفکراتم را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهم.

درخشان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تعهدنامه سازمان لیگ را امضا کرده است یا خیر، گفت: من تابع قوانین هستم و به دیده منت، قوانین را قبول می‌کنم. هر تصمیمی گرفته شود، اجرا می‌کنم. تنها به قانون احترام می‌گذارم. حتی اگر بگویند روی نیمکت نباشم، از بیرون بازی را تماشا می‌کنم
منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
6
24
چرا حرفی از افتضاحاتت تو داماش نمیزنی؟
آقای درخشان شما در حد و اندازه پرسپولیس نیستی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
5
24
هیچی از فوتبال نمیدونه رزومش مشخصه هر تیمی رو گرفته دستش فرستاده دست دو.
کاش فرکی میاوردن
نظرات بینندگان