arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳

۸۰ کشته و زخمی در انفجار کاظمین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی اتاق عملیات بغداد اعلام کرد : انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی میدان جود شهر کاظمین ۲۰ کشته و ۶۰ زخمی برجا گذاشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ،  سرتیب سعد معن گفت : همزمان با انفجار خودرو در کاظمین، تروریست ها  با شلیک چند خمپاره به اطراف  زندان عدالت کاظمین قصد داشتند زندانیان را فراری دهند که با ورود نیروهای امنیتی ، حمله آنها به شکست انجامید.

همچنین شبکه العالم گزارش داد ، در ادامه عملیات زمینی و هوایی ارتش عراق برای پاکسازی استان دیاله، فرمانده داعش در کرکوک به هلاکت رسید.

نیروهای ارتش عراق دستکم 28 تن از عناصر داعش را به هلاکت رساندند و 5 خودروی نظامی حامل سلاح های سنگینِ داعش را در شمال استان بابل منهدم کردند.

نیروهای ارتش همچنین توانستند امنیت منطقه الیوسفیه را تامین کنند. در پی این اقدام عناصر مسلح داعش به سمت عامریه در شهر الفلوجه فرار کردند.

ارتش عراق اکنون با حمایت بالگردهای نیروی هوایی برای پاکسازی روستاهای استان دیاله، فعالیت های تاکتیکی و لجستیکی را در مرکز بعقوبه در دستور کار خود قرار داده است.

شبکه تلویزیونی العراقیه گزارش داد: بر اثر انفجار تروریستی در شهر کرکوک عراق هفت نفر کشته و بیست نفر زخمی شدند.

هلاکت ده ها تروریست داعش در عراق

در حملات هوایی ارتش عراق به مواضع گروه تروریستی داعش ده ها تن از آنها به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین،  در عملیات ارتش عراق ده ها تن از عناصر گروه داعش در مناطق مختلف این کشور کشته شدند.

در منطقه الفاضلیه در جرف الصخر واقع در شمال بابل، 23 تن از عناصر مسلح، از جمله یکی از سرکرده های آنها، در درگیری با ارتش عراق به هلاکت رسیدند.

در موصل نیز بر اثر حملات هواپیماهای عراقی به مواضع گروه داعش در منطقه حمام العلیل چهل تن از عناصر آن به هلاکت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

در حملات هوایی ارتش عراق در شمال فلوجه نیز ده تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
نظرات بینندگان