arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
با اشاره به وقایع 25 بهمن

علی لاریجانی: اشتباه بود

امروز جمهوری اسلامی ایران دژی است که آمریکایی ها نمی توانند آن را فتح کنند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امروز جمهوری اسلامی ایران دژی است که آمریکایی ها نمی توانند آن را فتح کنند .

به گزارش انتخاب؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش ملی شهرستان جهرم و انقلاب اسلامی گفت : جایگاه ویژه ایران در منطقه و بصیرت مردم کشورمان به آمریکایی ها فهمانده است که ملت ایران در تمام زمینه ها در صحنه حضور دارند .

دکتر علی لاریجانی افزود : وقتی نشست های 1+5 مطرح است همه جهانیان می دانند آن 1+ ایران است که به قدرتی ویژه در منطقه و جهان تبدیل شده است .

وی با اشاره به تحولات مصر و تونس گفت : یک انقلاب نمی تواند در یک مرحله به تمام آرمان های خود دست یابد و اگر انقلابی در میان مردم نفوذ نداشته باشد پرورش نمی یابد و موفق نیست .

رئیس قوه مقننه ، انقلاب اسلامی ایران را نمونه بارز یک انقلاب موفق مردمی دانست و گفت : انقلاب ما 15 سال طول کشید تا به ثمره برسد .

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : امروز باید به آبادانی کشور - استقلال اقتصادی و عدالت توجه ویژه ای شود و اگر می خواهیم کشور موفقی باشیم باید با اقتصاد تولید محور شغل ایجاد کنیم .

دکتر لاریجانی همچنین به اغتشاشات روز 25 بهمن در تهران اشاره کرد و افزود : در حوادث یک سال اخیر ، زیرکی سیاسی و دینی مردم باعث شد دشمنان به اهداف خود نرسند .

رئیس قوه مقننه گفت : متاسفانه عده ای در دام دشمن افتاده اند و با پخش اطلاعیه برخی را به بهانه حمایت از مردم مصر به خیابان ها کشاندند که این کار کاملاً اشتباه بود .

رئیس مجلس شورای اسلامی با حمایت از موضع قاطع همکاران خود در مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدامات سران فتنه گفت : این تصمیم ، درک بالا و شناخت کامل وقایع اخیر از سوی نمایندگان مجلس را نشان می دهد.

دکتر لاریجانی تاکید کرد : آمریکا قصد دارد به بهانه های مختلف و در سطح بین الملل در انقلاب دیگر کشورها مداخله کند اما ایران مقابل این اقدامات آمریکا ایستادگی می کند ضمن این که ما از مقاومت حزب الله لبنان ، حماس و بیداری مسلمانان در سایر کشورها دفاع می کنیم .

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کانونی و محوری ولی فقیه در تمام امور کشور هم گفت : تاکید رهبر معظم انقلاب موجب پیگیری و به ثمره رسیدن بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است .

دکتر لاریجانی موضوع دستیابی ایران به دانش صلح آمیز هسته ای را از مواردی دانست که با تاکید رهبر معظم انقلاب به مرحله رشد و شکوفایی رسیده است .

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود خود به جهرم با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .

دکتر لاریجانی همچنین ساعت 14 امروز در جمع کشاورزان جهرمی سخنرانی می کند .
نظرات بینندگان