arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

آسمان تهران، بالاخره ابری می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین وضعیت جوی و پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای کشور را برای سه روز آینده تشریح کرد.

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز با نفوذ جریان‌های خنک شمالی ضمن کاهش دما، در شمال غرب کشور و سپس سواحل دریای خزر، ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.همچنین روز سه شنبه این وضعیت به شمال شرق کشور نیز کشیده خواهد شد.

وی افزود: در این دو روز شدت بارش در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، استانهای اردبیل و گیلان بوده و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین روز چهارشنبه از ناپایداری در نوار شمالی کشور موقتا کاسته می‌شود و از بعد ازظهر این روز و طی روز پنجشنبه در شمال غرب و سپس در استانهای اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، در دو روز آینده در برخی از مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ‌شرق فارس و شمال هرمزگان در بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 20 و 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان تهران نیز کمی ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی شده است؛ حداقل و حداکثر دما در این روز 20 و 32 درجه می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان