arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۳

عابدینی‌: تاج بهترین گزینه برای جانشینی آیت‌اللهی است/کفاشیان نباید برخی پست‌ها را خرج کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: مهدی تاج بهترین گزینه برای جانشینی هادی آیت‌اللهی است.

امیر عابدینی در گفت وگو با فارس، در مورد جلسه یک ساعته‌ای که امروز با علی کفاشیان داشت، گفت: در این جلسه در مورد مسائل مختلف صحبت شد از جمله برطرف کردن اشکالات شکلی فدراسیون تا در مجمع عمومی فدراسیون در اسفندماه دیگر این اشکالات وجود نداشته باشد. همچنین من به کفاشیان پیشنهاد کردم که یک کمیسیون اقتصادی قدرتمند در فدراسیون تشکیل بدهد تا با درآمدزایی بتواند بخش اعظم مشکلات مالی فدراسیون را حل کند.

وی در مورد کناره‌گیری نبی از پست دبیری فدراسیون فوتبال،‌ گفت: تجربه مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال مربوط به ادوار مختلف است. از زمان صفایی فراهانی و محمد دادکان گرفته تا امروز. در بررسی‌هایی که انجام شد مشخص گردید دبیر فدراسیون فوتبال هیچ نقطه ضعف قابل بیانی نداشته است که بخواهیم جلویش بایستیم. او ایراد خاصی نداشته که بخواهیم با او برخورد کنیم.

عابدینی در مورد حضور اسدی به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال، گفت: برخی دوستان که نام‌شان برای این پست مطرح می‌شود فکر نمی‌کنم بتوانند مدت زیادی در فدراسیون دوام داشته باشند و بعد از مدت کوتاهی کار در این پست، عطای آن را به لقایش خواهند بخشید.دبیر فدراسیون باید خویشتن‌دار باشد، با علم و دانش و متانت رفتار کند. بنابراین امیدوارم کفاشیان درک موضوعی داشته باشد و بداند که برخی پست‌ها و شئونات را در تعامل یا معامله اجرایی - سیاسی نمی‌توان خرج کرد.

وی در مورد اینکه به جای هادی آیت‌اللهی چه شخصی مناسب نایب‌رئیسی اول فدراسیون فوتبال است، گفت: به عقیده من مهدی تاج بهترین نفر برای جایگزینی هادی آیت‌اللهی در پست نایب‌رئیسی اول است.

نظرات بینندگان