arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۳

اميدوارم جدايي کريمي به تيم ملي ضربه نزند

سرمربي تيم فوتبال پيکان تهران در واکنش به جدايي علي کريمي از تيم ملي فوتبال گفت: علي کريمي جزو بزرگان فوتبال کشور ما محسوب مي‌شود و اميدوارم جدايي او به تيم ملي ضربه نزند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش تسنیم، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به تعطیلات لیگ و آیا اینکه این تعطیلات به سود آنها بوده یا خیر، عنوان کرد: این تعطیلی تاحدودی به نفع ما بود تا بتوانیم تیم‌مان را تقویت کنیم و با انجام تمرینات آمادگی‌سازی مناسب کیفیت تیم را بالا بریم.

مرفاوی گفت: مطمئنا وضعیت تیم پیکان در نیم فصل دوم بهتر خواهد شد و یک اردوی یک هفته‌ای نیز در کیش خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم تا در تعطیلات به خوبی آماده شویم.

وی درباره اینکه پیکان در فصل نقل و انتقالات چه عملکردی داشته است، گفت: تاجایی که می‌توانستیم سعی کردیم در نقل و انتقالات بازیکنانی که به کارمان می‌آیند را جذب کنیم اما همان طور که می‌دانید نقل و انتقالات نیم فصل محدود است و تیم‌های دیگر به هیچ وجه دوست ندارد بازیکنان خود را از دست بدهند. ما با توجه به نیازهایی که داشتیم در نقل و انتقالات عمل کردیم که امیدوارم این بازیکنان بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و اینکه علی کریمی در آستانه سفر به استرالیا از حضور در کادر فنی انصراف داد، اظهار داشت: ما تیم ملی کشورمان را دوست داریم و می‌خواهیم که بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا بگیرد. قهرمانی در جام ملت‌ها آرزوی ماست و هر کسی که سرمربی و مربی تیم ما باشد برای ما فقط نام ایران مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه علی کریمی از بزرگان فوتبال ایران محسوب می شود، گفت: درست است که از تیم ملی کنار کشید اما امیدوارم این مسئله به تیم ملی آسیب نزند و بازیکنان نیز به خاطر مردم و مملکتمان تلاش کند تا بهترین نتیجه در جام ملت‌های آسیا رقم بخورد.
نظرات بینندگان